Party....? - Reisverslag uit Gibraltar, Gibraltar van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Party....? - Reisverslag uit Gibraltar, Gibraltar van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Party....?

Blijf op de hoogte en volg Fleur

20 December 2014 | Gibraltar, Gibraltar

Heey liefjes

Vandaag zijn we officieel aan onze terug reis begonnen!

En ik kan je verklappen. Ik kan niet wachten tot ik in Southampton ben! Vandaag was het de laatste formal van deze cruise en met drie klanten was ik uitermate rustig..... Het is echt een ellende deze cruise. Daarom mag ie van mij ook wel snel overgaan. Ik weet ook niet wat ik had vandaag, maar zat er een beetje doorheen. De zes maanden leken erg lang en wilde wel naar huis. Dus dat was niet helemaal top. Ik heb mezelf er aardig uit gekregen.

Na al mijn klanten gedaan te hebben (ik had er uiteindelijk vier whoehoe) gingen we elkaars haar doen. Dit was het moment dat als je iets voor kerst gedaan wilde hebben dat je het nu moest doen. En wie zijn dan weer de klos; de kappers. Goed het was wel te doen maar we liepen wel om half elf pas de salon uit. Beetje jammer.

Ik snel mijn galajurk aangetrokken en naar boven. Toch valt er weinig te beleven met al die oudjes.. Tis geen party hardy over here. Maar goed. We hebben lekker een cocktailtje gedronken (ik uiteraard zonder alcohol). En daarna zijn we door gegaan naar de crew bar. Het was namelijk leavers party. En aangezien Victoria weg gaat deze Southampton moesten we daar wel even heen. De muziek was goed en het was erg gezellig. Toch heb ik de avond niet helemaal afgemaakt. Ik ben om kwart over 1 maar weer terug gegaan en lekker in mijn bedje gekropen.

Morgen laatste zeedag (dat word promotie!!!). Port clean blegh, maar ja het moet gebeuren. We zijn in ieder geval bijna klaar met deze cruise. Nog 1 dag!!!

Love you xxxx

  • 23 December 2014 - 14:44

    Jill:

    Optutten voor kerst klinkt wel leuk! Foto's???
    Hopelijk heb je na het zien van je familie weer de kracht om door te gaan wijffie! Het is hard werken en niet altijd even leuk, maar wat zie je veel van de wereld, wat doe je veel ervaringen op en wat leer je veel levenslessen. Hou vol en probeer te blijven genieten :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Gibraltar, Gibraltar

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 111493

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: