Reunie :p - Reisverslag uit Zeebrugge, België van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Reunie :p - Reisverslag uit Zeebrugge, België van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Reunie :p

Blijf op de hoogte en volg Fleur

23 December 2014 | België, Zeebrugge

Heey schatjes

Vandaag zijn we in Belgie!

We meerde al om 8 uur aan dus ik stond netjes om 5 voor 8 klaar op de gangway om eraf te gaan. Op naar Blankenberge. Ik zit rustig in de bus met al mijn hebben en houwen en de bus rijd rustig weg. Ik moet wel opletten en wennen aan het feit dat iedereen mij nu weer kan verstaan :P Even opletten wat ik zeg ;) Als we er bijna zijn vertelt de buschauffeur wat waar is en ik zie drie mensen langs de rand van de straat staan; Papa, Debby en Kilian. Mijn bus stop achter de kerk en ik stap weer met heel mijn hebben en houwen uit en loop naar ze toe. Als ik de hoek om loop komt papa half op mij af rennen.

Nou wat gebeurd er dan, dan moet ik huilen. Vervolgens volgen Debby en Kil ook. Even lekker knuffelen. Wat spullen in de auto zetten en dan Mama en Evelien ophalen bij het hotel. We hebben een beetje hetzelfde effect als bij papa, Debby en Kilian. Proberen die tranen binnen te houden :P Lekker even knuffelen en door naar een leuk zaakje waar we wat kunnen drinken en warm kunnen zitten.

Dat is overigens nog best moeilijk om te vinden op zondag zo vroeg, maar het is geluk! We hebben lekker koffie en warme chocolade melk gedronken. Vervolgens heb ik mijn PRACHTIGE cadeautjes gegeven. En wat waren ze er blij mee!! :P Daar moest natuurlijk ook een foto van gemaakt worden! Hij mag eigenlijk niet op facebook, maar ik twijfel nog ;) Ik heb zelfs een kaart en cadeautje van mijn lieve vriendin Jill gehad en haar moeder. Nou weer huilen natuurlijk al die mooie woorden! Wat ben ik toch sentimenteel :P De cadeautjes en kaarten waren allemaal heel leuk en lief en mooi! Ik ben er super blij mee en verwend!

We zijn daarna even door de stad gelopen, wat boodschapjes gedaan. Belgische chocola gekocht voor mijn lieve collega's. Het voelt dan toch of je niet vijf maanden bent weg geweest. Ik voelde me alsof ik gewoon aan het shoppen was met iedereen. Daarin tegen maakte het wel wat minder leuk dat ik niet kon blijven. Twaalf uur maar even gelunchd. Broodje kroket!! Jaa die krijg je hier niet... :( Dus die hebben we lekker genuttigd. Toen na het eten had ik wel zoiets van ik wil niet terug. En je weet ook precies waar je naar terug gaat. Met zijn alle naar mijn busje gelopen, weer afscheid genomen en toen weer terug naar het schip.

Ik had me redelijk sterk gehouden, maar eenmaal in mijn cabin ging het toch wel een beetje fout ;) Ik had me spulletjes een beetje opgeruimd en daarna maar naar de spa gaan. Waar iedereen daar op zijn beurt vraagt hoe het was.... Dat moet je ook niet doen, want dan begin ik meteen weer te huilen :P. Het was een zware dag gister middag. Volgende week gaat het weer helemaal goed met me, maar ik moet weer even terug komen in dit ritme!

Het was absoluut de beste dag ever!!!! Ik heb onwijs genoten en ben onwijs blij dat mijn familie is gekomen!!! Ik ie jullie de 24e van april of de 17e van
mei :P

Love you xxxxx

  • 23 December 2014 - 14:52

    Jill:

    Zo raar idee dat je in Belgie zat: weet je hoe dicht dat in de buurt van Nederland zit!! Maar dat heb je ook zelf gemerkt: broodje kroket, de Vlaamse taal en je familie die je kwam opzoeken! Super leuk!!!
    Inderdaad jammer dat het bezoek maar van zo'n korte duur was, maar wees dankbaar dat het kon en dat jullie lekker hebben kunnen knuffelen!!
    Zet 'm op Kanjer!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Zeebrugge

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 111842

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: