Films!!! - Reisverslag uit Zeebrugge, België van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Films!!! - Reisverslag uit Zeebrugge, België van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Films!!!

Blijf op de hoogte en volg Fleur

23 December 2014 | België, Zeebrugge

Heey guys

Vandaag de eerste volle dag op zee.

Het was daarom ook meteen Formal night. We hebben er maar twee deze cruise. Vandaag en op 1e kerstdag (en dan zijn we echt heel druk!!!) Vandaag was ik in de ochtend niet druk en ben om half negen meteen even naar de medical gegaan. Ik loop al drie weken met een pijntje rond en hij werd de laatste paar dagen wat erger dus maar even naar laten kijken. Overigens de nieuwe dokter is echt niet te genieten... mijn hemel. Ik mis nu al de oude dokter.

Goed uiteindelijk na 1,5 uur later mocht ik gaan en had ik pijnstillers gekregen, woepie.. Daar doen we het dan maar weer mee. Om twaalf uur had ik de welbekende haarshow samen met Maruschka. Normaal doet zij altijd het praatje maar vandaag deed ik het een keer. En ik ben zeer tevreden over mezelf. Dat ging aardig goed. De klanten/passagiers deden ook goed mee, waren erg vriendelijk, dus we konden lekker met elkaar communiceren. Weer wat bonus punten voor mezelf verdient :P

Na de seminar lunchen, oftewel broodjes en boter stelen uit de crew mess en besmeren met de hagelslag die ik heb gekregen van me zus en mama. Heerlijk was het weer. Ik heb vandaag overigens ook ontbeten met een beschuitje (die ik ook gekregen had) zoals ik dat altijd doe :). Vervolgens nog twee plakjes ontbijtkoek (die ik gekregen had :P) er achter aan en toen zat ik wel een beetje vol. Maar wat was het weer lekker.

Eenmaal terug was het flink doorwerken geblazen. Sommige dingen gingen heel goed en soms kom je er achter dat er een boeking totaaaal verkeerd is gemaakt en vervolgens ook de afgesproken prijs niet goed gemaakt en verlies je gewoon bijna 32 pond. Daar gaat je salaris. Ik meteen weer de pleurus over in en het ergste is nog dat dit de 25e ook gaat gebeuren, maar dan wordt het allemaal nog een stukje erger want dan heb ik geen tijd om uit te lopen. Goed we gaan het meemaken, misschien kan ik morgen nog iets veranderen.

We kwamen er s avonds opeens achter dat we morgen crew rounds hebben.... nou dan gaan we de cabin maar weer schoonmaken... zucht. En nu dat gedaan is, mijn was in de droger zit en ik gedouched heb ga ik nu lekker film kijken!!! Het wordt Frozen denk ik.

Love you xxxx

  • 23 December 2014 - 14:56

    Jill:

    Goed dat je er niet mee rond blijft lopen en er toch naar laat kijken! Houd het in de gaten!
    Wat een super leuk nieuws dat de haarshow zo goed is gegaan! Ben trots op je!
    Haha, hagelslag!! Jammie!! Een lekker Hollands ontbijt dus, echt genieten!
    Hmm.. jammer van die booking.. Hopelijk gaat het eerste kerstdag wel goed!
    Alvast heel veel succes de komende dagen en natuurlijk hele fijne kerstdagen wijffie!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Zeebrugge

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 112374

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: