Copenhagen - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Copenhagen - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Copenhagen

Blijf op de hoogte en volg Fleur

27 December 2014 | Denemarken, Kopenhagen

Heey poepies

Hoe is het met jullie?

Vandaag zijn we in Copenhagen. Ik ben vrij vroeg opgestaan om samen met Patrick de stad in te gaan. Wat was het weer heerlijk koud!!! We zijn met de shuttle in de stad afgezet en zijn door de winkel straat gelopen. Leuke, grote winkel straat. Als je geld hebt kan je er vast heel goed shoppen. Wat echt mega irritant is is het verschil in geld. Ik krijg uitbetaald in dollars dus ik had gekeken hoeveel deense kronen ik kreeg voor 1 dollar. Nou dat is dus 6. Zwaaar irritant moet je elk bedrag gaan delen door zes pffffff. Word je niet goed van. Ook als je ergens wat gaat eten en drinken ben je zo 100 kronen kwijt. Schrik je dan wel van, tot je het deelt door 6. Maar goed niet heel veel geshopt, moet wachten tot ik weer uitbetaald krijg en dat is vrijdag woepie!!!!
Toen het weer tijd was om terug te gaan hebben we nog even snel een crepe met nutella gehaald en toen hup de bus in.

Op het schip, omkleden en gaan lunchen want daarna moet weer gewerkt worden. Het fijne aan zo'n korte cruise is is dat ie snel is afgelopen. Maar het nadeel is is dat je geen hele vrije dag hebt. Ik kan dus ook echt niet wachten tot ik mijn eerste volle vrije dag heb. Dat duurt nog even, maar dat vertel ik later wel.

Verder was het werken niet heel boeiend. Het was natuurlijk weer drukke geworden dan gedacht. Op zich niet heel verkeerd want dan gaat je dag ook wel wat sneller! Verder verliep alles geloof ik wel goed. We varen op het moment op heel rustig water erg lekker, het is net of de boot stil ligt, fantastisch!!

Ik zal nog even terug komen op mijn vrije dagen. De volgende cruise gaat naar de Canarische Eilanden. Niet helemaal hetzelfde als vorige keer, maar wel fantastisch dagen vrij, komen ze:

- 31-12: Lanzarotte (2:30-eind)
- 01-01: Teneriffe: (de hele dag)
- 04-04: La Coruna: (8:00-2:30)

Nou beter kan je het toch niet hebben!! Gewoon oud en nieuw helemaal vrij!!!!! Ik ben echt helemaal happy. Het enige waar ik dan wel aan zat te denken is dat 1 januari waarschijnlijk heel veel dicht is in Teneriffe. Maar goed we zien het wel! Ik kan in ieder geval niet wachten. Het duurt me alweer veels te lang :P

Love you xxxx

  • 31 December 2014 - 11:52

    Joyce:

    Heey fleurtje!!

    Je bent heeeel dicht bij ons, wij zitten nu op gran canaria! Echt zooo jammer!!!! Anders hadden we samen oud en nieuw kunnen vieren! Veel plezier vanavond en morgen!! XXX

  • 31 December 2014 - 17:45

    Jill:

    Copenhagen?! Daar wonen een paar van mijn Deense vriendjes! Super leuk dat jij er geweest bent. Weet nu ook gelijk hoeveel Deense kronen je krijgt voor 1 euro :) Wist ik ook niet :D
    Vrij op oud en nieuw!! Vandaag dus! Super lekker wijffie! Geniet ervan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Kopenhagen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 111820

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: