Aftellen? - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Aftellen? - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Aftellen?

Blijf op de hoogte en volg Fleur

30 December 2014 | Verenigd Koninkrijk, Southampton

Heey guys

Vandaag dag 2 nog 8 te gaan en dan starten we de world cruise :P (hoe bedoel je ik ben aan het aftellen?)

Overigens ben ik meer aan het aftellen voor mijn eerste vrije dag, maar dat klinkt veel verder weg!! Vandaag staat er weinig op het programma. Ik heb maar liefst 2 klanten erop staan. Maar een is wel een kleurtje en fohnen (kassa!!!) en ik heb ook nog iets aan der verkocht. Ik ben weer helemaal trots op mezelf en ga weer goed mijn best doen om te retailen. Dat heb ik namelijk de afgelopen tijd niet echt gedaan :$

Vandaag hadden we ook onze hairshow. Ik deed weer het praatje vandaag en het ging wel lekker. De vorige keer ging iets beter, maar het is altijd nog 1000 keer beter dan de aller aller aller eerste keer dat ik het deed. Iedereen was erg enthausiast en blij met wat we hadden gedaan. Vandaag waren we ook compleet als een team. We stonden er met z'n vieren en Patrick heeft een make-up demo gedaan. Dus er zullen waarschijnlijk nu ook wat meer make-up klanten komen.

Ik zie al in het systeem dat we de 31 (dat is een formal night) weer lekker druk zijn. Zo druk dat ik waarschijnlijk een half uur langer moet werken. Mits ze me dat half uurtje niet vrij geeft in de ochtend. Ben er al weer helemaal geirriteerd van :P Ik sta die namelijk vanaf half 2 tot 9 uur 's avonds alleen maar te werken. Achter elkaar door. Nergens zit een kleine ruimte waar ik even kan adem halen. Tenzij ik die zelf maar. Dus ja ben er helemaal blij mee!! Morgen is onze eerste formal night en het wordt tot nu toe nog niet heel druk, maar dat komt nog wel morgen denk ik. Dus dit wordt (zeker het begin) ook weer een drukke cruise met hard werken. Goed daar word je hard van :P Wie weet krijg ik spontaan meer betaald :P

Na mijn lunch is er volgens mij niet echt iets boeiends gebeurd. Ik, omdat ik geen klanten had, mocht gezellig even naar deck drie om te promoten. Heb wel een touch point gescoord whoehoe. Wat dan wel grappig is is dat mensen de weg weten door mij. Ik hoorde namelijk iemand tegen de ander zeggen: Nee we gaan goed want dit meisje stond hier net ook. Hahah ik moest er wel om lachen. Veel passagiers zeggen ook; konden ze je geen stoel geven. Of; je zal dit wel niet zo leuk vinden om te doen. Of; je zal je wel vervelen. En de ergste is dan; heb je uberhaupt wel geslapen? Naja dit geeft dan wel aan dat we altijd overal zijn. En deze cruise valt het nog wel mee omdat we echt wel druk zijn. Maar alle andere cruises was het inderdaad zo erg!!

S avonds is er verder weinig gebeurd. Ik wilde snel gaan slapen, maar er kwam wat tussen. A hadden we crew rounds dus er moest weer schoongemaakt worden. En B kwam LeiLei mijn kamer in in tranen. Die heeft het nu erg zwaar. Dus die moesten we even troosten. En voor ik het weet kwam mijn kamergenoot met die gozers (die vrienden zijn van LeiLei en Marloes) mijn kamer in. Naja toen ging ik maar om half twaalf slapen...
Echt jullie kunnen je niet voorstellen hoe dierbaar mijn slaap aan het worden is. En zeker nu met deze cruises. Dat je heel druk bent en weinig vrije dagen!!! Die zijn hel! Elke keer als mijn wekker af gaat denk ik; nooooooooo!!!! Dus jullie begrijpen waarschijnlijk ook dat ik niet kan wachten tot het 1 januari is!!!

Love you xxx

  • 31 December 2014 - 18:05

    Jill:

    AAAHHHHH, WORLD CRUISE!!!!
    Hééé, en óók weer wat verkocht! Gaat lekker wijffie! Super!
    Betere locatie dit keer voor de hairshow? Je bent in ieder geval enthousiast, dus het zal allemaal wel goed verlopen zijn!
    Hahaha, jij verkomt dus dan mensen rondjes gaan lopen ;) Zie je dat promotie staan heel erg nuttig kan zijn xD Gelukkig hebben mensen wel begrip voor de situatie en proberen ze je een beetje op te beuren. Maakt het werk iets gemakkelijker :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Southampton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 111850

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: