La Corunna - Reisverslag uit A Coruña, Spanje van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu La Corunna - Reisverslag uit A Coruña, Spanje van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

La Corunna

06 Januari 2015 | Spanje, A Coruña

Heey guys

Vandaag weer een half dagje werken.

We zijn vandaag in La Coruna, voor degene die net als ik dat niet wisten het ligt in Spanje. Vannacht ging dus ook de klok weer een uur vooruit, heel zielig. Maar dat betekend wel weer dat ie morgen weer achteruit gaat dus ja :P Anyway ik had maar liefst 1 klant erop staan voor de ochtend. Dus had niet heel veel te doen, wel weer geretaild vandaag. Ik heb overigens mijn target al gehaald, maaaaar... Ik moet nog 14 pond voor mijn minimum retail.
En als ik dat haal dan krijg ik weer een extra uur vrij.

Ik moest vandaag officieel tot 2:30 werken. Maar ik had nog een extra uurtje van de hydropool die ik had verkocht. Dus die kon ik mooi daarvoor in zetten. Toen hoefde ik nog maar tot 1:30 te werken. En toen was mijn receptionist zo lief om mijn lunch er ook voor te zetten. Dus om half 1 mocht ik lekker het schip af. Hoppakeee. Echt heel veel was er niet, nu heb ik ook niet echt heel erg goed mijn best gedaan om rond te kijkken. Mijn focus ligt steeds meer op wifi :$

Dus lekker gegeten en wifi gescoord en toen weer terug naar het schip. Daar had ik 1,5 uur even rust voordat mijn work out met Jordan weer begon. Deze work out was duidelijk zwaarder dan de vorige. Maaaan vrees dat ik geen benen meer over heb morgen haha. Na mijn heerlijke work out lekker gedoucht en lekker ontspannen!! Heerlijk was wel echt moe geworden van deze work out. Vooral mijn lichaam. Mijn hoofd was nog wel redelijk, maar mijn lichaam kon eigenlijk alleen maar liggen en niks doen. En dat is dan ook precies wat ik heb gedaan!

Morgen laatste dag van deze cruise, dat betekend, promotie en port clean. Beide niet mijn favorieten onderdelen. Agh he het moet gebeuren en misschien valt het wel mee. We moeten geloof ik ook nog de voorraad tellen, dat word wel wat minder leuk. Maar misschien valt het allemaal wel mee... Ik hoop het!!!!!!!!!!!!!

• 07 Januari 2015 - 16:02

Héé, nog meer goed nieuws! Volgens mij ga jij dat target wel halen hoor!
    Super dat je manager met je meedenkt en dat je dan extra vroeg klaar bent. Heb je lekker veel tijd om wifi te zoeken xD
    En wat een sportieve, maar ook relaxte manier om je middag door te brengen. Groot gelijk! Lekker douchen en bedhangen, super chill!
    Ga je goed je wereldcruise in!! :D Hopelijk gaat Jordan ook mee...?