Target!! - Reisverslag uit A Coruña, Spanje van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Target!! - Reisverslag uit A Coruña, Spanje van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Target!!

Blijf op de hoogte en volg Fleur

06 Januari 2015 | Spanje, A Coruña

Heey liefjes

Daar zijn we weer.

Weer een nieuwe dag en wel de laatste dag van deze cruise. De laatste dag voordat de world cruise begint! Ik ben blij dat deze dag is aangekomen. Ik had het helemaal niet druk vandaag. Heb in totaal twee klanten gehad. En zoals ik al vertelde ik moest nog 14 pond in retail om mijn extra uur te halen/krijgen. Dus ik zo goed mogelijk geprobeerd te verkopen aan mijn klanten, maar het lukte niet. Ik vind het eigenlijk ook heel moeilijk om aan mannen te verkopen. Maar heb wel een heerlijk leuk gesprek met hem gehad. Toch altijd leuk mannen. Misschien moet ik maar een mannen kapster worden :P Weer eens wat anders dan blow dry's en oude vrouwtjes.

Goed verder was het ook weer promotie dag. Van de meridean naar de belvedere, van de belvedere weer naar denk 3. Ik ben weer overal geweest. MAAAAARRR dames en heren nu komt het. Ik heb gewoon pro-collagen marine cream verkocht en wel de grote versie en die is maar liefst 99 pond dus ik heb duidelijk mijn target gehaald!!!! Daarna stond ik boven alle producten te tellen toen er een klant naar me toe kwam met de vraag of ik haar kon geven wat ik in haar haar had gebruikt. NATUUURLIJK!!! hoppa weer 25 pond. dus ikheb precies 110 pond meer verkocht dan nodig :P Ik ben blij :P

Waar ik dan weer niet zo blij mee ben is dat de groepen waarmee je vrij bent veranderd zijn. En ik zit nu niet meer met Patrick... Dit vind ik dus echt niet leuk. We willen gaan proberen om ons te wisselen maar ik weet niet of dat kan. Ik hoop het wel. En anders maar doorbijten... Verder moeten we vandaag ook alles schoonmaken en alles tellen. Dus het is weer een fantastische dag...

Ik ga vandaag wel lekker vroeg naar bed, ik ben zoo moe dat kan echt niet morgen als er weer een office iemand aan boord komt. Mia ik weet niet of jullie haar nog kennen. Zij was de eerste die aan boord kwam. Goed ik vind haar wel aardig en kan veel van der leren, dus dat doen we maar dan ;)

Love you xxx

  • 07 Januari 2015 - 16:05

    Jill:

    YESSS!!! Zie je wel!! Toppertje! Volhouders worden beloond, je ziet maar weer! Wat ontzettend tof!! Mooie afsluiter van deze cruise, niet?
    Ik kijk ontzettend uit naar je blogs die komen gaan, want WAT een avontuur ga je aan! Héél veel plezier, ga ervan genieten, succes met je retail en maak veel foto's!! Ik wil stiekem een beetje met je mee kunnen genieten!!

    Have fun! Love you XxX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, A Coruña

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 112477

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: