Vrije dagen - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Vrije dagen - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Vrije dagen

Blijf op de hoogte en volg Fleur

11 Januari 2015 | Verenigd Koninkrijk, Southampton

Heey schatjes

Vandaag is het onze eerste formal night!

Nou en wat was het druk.... :P Ik geloof dat als we alle klanten van de kapsters bij elkaar optelde dat we ze op twee handen konden tellen. Haha nee zo erg was het dan nog net weer niet, maar denk niet dat we boven de 20 komen. Dus je kan je voorstellen, het was erg rustig :P Dus ook vandaag is er niet heel veel gebeurd.

Ik had dan wel weer een keratine behandeling, altijd leuk. Ik moet nu weer wat meer op mijn retail gaan letten. Want daar heb ik vandaag niet zoveel aan gedaan. Oeps... Ik heb overigens 1 klantje die waarschijnlijk elke formal night gaat komen de hele cruise door. Dat is wel weer leuk. En het is ook een leuke vrouw dus dat scheelt ook! Haar afspraken vind ik iets minder leuk want die zijn om 7 uur. Maar goed. Dat overleven we ook wel weer :P

Verder zou er vandaag een feestje moeten zijn, Joiners. Maar er was helemaal niks aangegeven. Toen heb ik het maar aan de bar man in de crewbar gevraagd en die wist ook van niks. Naja als hij van niks weet dan zal er wel niks zijn. Dus dan maar lekker filmpje kijken; What's your number! I love it! En daarna lekker slapen!

OOWWH ik heb mijn vrije dagen!!!

- 11-1 Ponta Del Garda (8:00-2:30)
- 14-1 Sea (6:00(pm)-einde)
- 15-1 Sea (8:00-12:00)
- 18-1 St Lucia (hele dag)
- 20-1 Aruba (8:00-2:30)
- 23-1 Sea (8:00-12:00)
- 25-1 Huatulco (hele dag)
- 30-1 San Francisco (2:30-einde)

Dit zijn mijn dagen. En ik heb nog een klein slecht nieuwtje... Mijn internet op zee ligt eruit. Mijn blackberry werkt alleen nog maar in de ports. Dus als het dringend is adviseer ik om via facebook een berichtje te sturen. En anders als ik in de port ben krijg je zo snel mogelijk een antwoord :P

Love you xxx

  • 12 Januari 2015 - 20:50

    Jill:

    Hmm... jullie moeten jezelf dus vermaken.. Ach, je kan altijd een roman gaan schrijven, 's werelds langste dans bedenken of een stamboom van je familie onderzoeken :D Zijn maar ideeën ;P

    Leuk om te horen dat die ene mevrouw dan hoogstwaarschijnlijk terug komt. Enneh.. betere reclame dan mond-tot-mond reclame kan je niet hebben. Duimen dat er nog meer dames jouw kant op komen. Altijd leuk! En als ze steeds producten koopt, dan is dat helemaal lekker!

    Fijn om te lezen dat je de afgelopen dagen wat meer tijd voor jezelf neemt. Heerlijk luieren en een filmpje kijken. En What's your number is ook ZOOOO leuk!!!

    Balen van je wifi zeg.. Ik blijf gewoon lekker reageren op je blog en je stalken op de app en dan zie ik wel wanneer je wat kan terugsturen.

    Rustig aan wijffie! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Southampton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 111452

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: