Een normale werkdag? - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Een normale werkdag? - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Een normale werkdag?

Blijf op de hoogte en volg Fleur

11 Januari 2015 | Verenigd Koninkrijk, Southampton

Heey liefjes

Vandaag weer een volle zeedag!

De dag begon wel met een uitdaging. Als ik 100 pond had omgezet in retail mag ik om 6 uur naar huis. Nou daar gaan we voor!!Bij mijn eerste klant (ik had er in totaal vier) mislukte het een beetje. Mijn tweede klant, zij is ook crew geweest, heeft wel wat gekocht. Dat was alweer 21 pond. Toen mijn derde klant ging met 61 pond de deur uit. Toen had ik 82 pond, met nog een klant te gaan. Maar bij haar wist ik niet wat ik moest adviseren. Dus die heeft ook niks gekocht. En ik mis 18 pond... Dan maar hup op naar deck 3 en een sunglow proberen te verkopen. En dat is me uiteindelijk geluk!!!! Dus ik mocht vandaag lekker om 6 uur weg!!!!! Dit voelt gewoon als een normale Nederlandse werkdag. En ik kan je vertellen ik ben nog niet moe :P Dus als ik straks weer in Nederland moet werken kan ik dat makkelijk aan :P

Nou dat was dan ook wel meteen zo'n beetje mijn dag. Niet echt iets boeiends meegemaakt ofzo. Ik ga nu lekker (aangezien ik nu alle tijd heb) mijn nagels lakken, wasje draaien, misschien een filmpje kijken. En dan gaat de klok ook nog een uur achteruit!! Hoe heerlijk kan je het hebben!!! Het is bijna een goed leven :P hahaha

Morgen de ochtend vrij, maar we hebben (natuurlijk) weer een boat drill, naja verplicht uitslapen tot half tien. Ook niet geheel verkeerd :P Dat was het wel weer zo'n beetje ;)

Love you xxx

• 12 Januari 2015 - 20:57

Jill:

Hey bikkel!!
    Ja die 14-urige werkdagen hakken er wel in he! Het kan straks in Nederland inderdaad alleen maar meevallen, plus je hebt geen last van zeebenen :D Wat kon je vandaag lekker genieten van je vrije avond. Goed zo meis en lekker uitslapen morgen! Sweet dreams!! XxX