Kalme oceaan - Reisverslag uit Ponta Delgada, Portugal van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Kalme oceaan - Reisverslag uit Ponta Delgada, Portugal van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Kalme oceaan

Blijf op de hoogte en volg Fleur

18 Januari 2015 | Portugal, Ponta Delgada

Dag poepies

Daar zijn we weer!

Ik kan wel iets vertellen wat wel leuk is. We gaan natuurlijk steeds een uur achteruit. Of naja bijna elke avond niet elke keer. Anyway Dat betekent dat het steeds sneller licht word en later donker. Heel fijn altijd! En als de zon er dan komt word iedereen weer helemaal vrolijk van!! En dan de mooie zonsopgangen die je ziet!! Vandaag was dan ook erg speciaal, want A was de zonsopgang heel mooi maar B was de zee ook zoo rustig, kalm en glad. Echt zoooo mooi. Het was alsof je naar een spiegel keek. Ik heb het rustig gezien, maar volgens mij nog niet zo rustig als nu. Normaal als de zon schijnt heb je wel een weerkatie (voor alle juffen en meester onder ons, alvast sorry als ik dat woord totaal fout heb geschreven, ik weet niet eens op het een echt woord is :P) op de zee. Maar deze weerkatie was zo heftig dat je bijna je zonnebril op moest ;) Dit zijn wel echt mooie momenten. Klinkt misschien een beetje stom, maar dit zijn dingen die je (ik) nooit in Nederland zie. Ik heb nog nooit een zonsopgang gezien en een zonsondergang werd altijd bederft door wolken. Dus ik vind dit altijd zo prachtig!

Anyway verder was het weer een normale dag met veel promotie! Maar ook nog wel een klein beetje klanten. Niet teveel :P straks krijgen we het nog druk! Dat moeten we niet hebben. Mijn benen worden ook weer een beetje moeier. Dus ik ben blij als ik weer even een beetje vrij ben. Nog heel even wachten. Morgen avond ben ik weer een gelukkig mens aangezien ik om 6 uur klaar ben met werken :)

Gauw op naar morgen!

Love you xxx

  • 25 Januari 2015 - 21:03

    Jill:

    Haha, je verontschuldigd je al voordat iemand er commentaar op kan geven xD Maar ik begrijp wat je bedoelde hoor :)
    Volgens mij had je deze dag echt een soort geluksmomentje met die mooie plaatjes bij zonsop en -ondergang. Ik kan daar ook echt van genieten! Vergeet niet foto's te maken: kan je ons retejaloers mee maken ;P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Ponta Delgada

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 112460

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: