Laatste crossing dag! - Reisverslag uit Ponta Delgada, Portugal van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Laatste crossing dag! - Reisverslag uit Ponta Delgada, Portugal van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Laatste crossing dag!

Blijf op de hoogte en volg Fleur

18 Januari 2015 | Portugal, Ponta Delgada

Heey liefjes

Daar ben ik weer met het verslag van vandaag ;)

Het was weer een normale zeedag. Maaar wel de laatste zeedag van onze crossing naar de Carabean!!! Morgen zijn we eindelijk in St Maarten!!! Helaas ben ik niet vrij en moet ik werken, maar goed dat is weer iets anders.
Vandaag was het vrij rustig in de salon. Ik heb drie klanten gehad. En ik had een seminar met Patrick samen. Het is best moeilijk om zoiets samen te doen. Maar het is ons gelukt en we hebben alletwee er wat uit weten te slepen. Patrick wel weer iets meer, in retail dan. Ik heb ook iets verkocht en ook een service. Dus op zich wel geslaagd. We waren alletwee wel meer gefocused op retail, aar dat wilt op het moment niet zo flotte. Ik had toch vertelt dat we onze targets hebben zodat we eerder naar huis mogen. Mijn target is inmiddels verhoogd naar 200 pond. En dan maakt het ook niet uit of ik een klant heb of niet, het blijft 200. Dus daar ben ik niet zo blij mee. Sinds ie op 200 staat heb ik het ook nog nooit gehaald. En ik weet ook niet of ik dat moet willen, want dan gaat ie vast naar 250 :P.

Anyway ik heb s avonds Patrick nog even geknipt, hij is ook weer mooi ;) Daarna kregen we een beloning van Hannah. Omdat we de afgelopen dagen zo goed hebben gepresteerd mochten we de hydropool en de gym gebruiken. Dus wij snel naar beneden, omkleden en de hydropool in!! Heerlijk!! De hydropool was alleen een beetje te warm!! Maruschka en ik konden het amper tien minuten uit houden. Dus dat hebben we ook even gemeld en als het goed is komt er iemand naar kijken. Want zo heet is niet goed!! Dan maar op de verwarmde bedden liggen :) Heerlijk genoten en om 8 uur moesten we er dan weer uit.

Even eten, douche en dan weer een verslag typen. Ik loop weer bij! Alleen jullie nog niet ;) Ik hoop dat ik snel weer wifi heb!!

Love you xxx

  • 25 Januari 2015 - 21:10

    Jill:

    Op zich wel een goed teken dat je target verhoogd wordt. Je moet het positief bekijken: ze verwachten dat je veel van je, dus dat betekent dat je het zeker kan! Maar ja, als je de 200 target haalt, gaan ze hem misschien wel nóg meer verhogen en dan kan je nooit meer eerder naar huis xD NOOIT meer!!! ;p
    Wat een verwennerij dat je dan gebruik van maken van de faciliteiten aan boord, heerlijk!!! Jammer van de hydropool, maar die verwarmde bedden klinken ook hemels :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Ponta Delgada

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 111929

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: