In gedachte bij het thuisfront! - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu In gedachte bij het thuisfront! - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

In gedachte bij het thuisfront!

Blijf op de hoogte en volg Fleur

25 Januari 2015 | Aruba, Aruba

Heey you!

How are you today??

Mijn dag was een beetje teleurstellend. Ik begon mijn dag eigenlijk heel goed, maar door omstandigheden en zekere personen ging mijn humeur een aardig stukje omlaag. En dat werd steeds erger naar mate het einde van de dag naderde. Goed ik zal er verder niet teveel over uitwijken, maar ben blij dat vandaag weer voorbij is :P

Ik had vandaag vrij weinig te doen. Veel promotie en twee klanten dus druk had ik het niet ;) De hele dag ging vrij snel tot het 6 uur was toen ging de tijd heel sloom. Toen zat ik er ook wel het meest doorheen. Dus het was erg lang wachten tot het 8 uur was. Gelukkig kwam die het laatste kwartier toch nog een beetje snel!

Ik heb vandaag ook mijn lieve vriendinnetjes aangemoedigd die vandaag het NK zwommen. En uiteraard 1e zijn geworden met de korte kur. Ze gaan morgen gewoon de voorsprong vergroten met nummer 2 dus dat gaat helemaal goed komen. Door het tijdsverschil moet ik nu in mijn slaap heel goed duimen voor ze! Ik ga over goud dromen en dan komt het helemaal goed.

Ik heb van deze dag flinke hoofdpijn gekregen :P Dus ik denk dat ik zo maar lekker ga slapen. Morgen ben ik lekker de hele dag vrij! Ik kan echt niet wachten. Zeker na zo'n blegh dag is het echt heerlijk om een dag niet naar de spa te hoeven. Waarschijnlijk kom ik er wel morgen, omdat het weer eens tijd word voor de gym en ik wil ook mijn haar laten doen door mijn lieve vriendje Patrick ;)

Het enige nadeel van vanavond is dat het schip weer een beetje aan het schommelen is... Ik hoop dat het snel weer ophoud. Het was zo mooi en rustig!!

Love you xxx

  • 25 Januari 2015 - 21:32

    Jill:

    Ja wijffie.. dat soort daagjes horen er ook bij. Maar wat heerlijk dat je dan vanuit het thuisfront zulke positieve berichten mag ontvangen! Eerste plaats, wow!!
    Morgen lekker vrij; wat lekker! Lekker laten tutten met je haar, sporten en daarna luieren. Klinkt als een prima dag! Ga er van genieten meis, je hebt het verdiend!!!
    Love you!! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Aruba

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 111834

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: