Huatulco - Reisverslag uit Huatusco, Mexico van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Huatulco - Reisverslag uit Huatusco, Mexico van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Huatulco

Blijf op de hoogte en volg Fleur

31 Januari 2015 | Mexico, Huatusco

Heey liefjes

Huatulco vandaag!!

We zijn inmiddels in Mexico aangekomen. Nog een paar dagen en we zijn in San Francisco. Goed eerst vandaag. Ik was vandaag lekker de hele dag vrij!! We meerde om 8 uur al aan, dus Maruschka en ik stonden om 8 uur al bij de gangway om eraf te gaan. Jaaa we varen om half 1 alweer weg dus zo snel mogelijk van het schip af. We gingen lekker naar het strand. Ik wilde heel graag geld pinnen, maar ik wilde geen mexicaans geld. Maar gewoon US dollars. Nou dat mocht natuurlijk weer niet lukken... Heel vervelend. Dus ik ga in San Francisco lekker geld pinnen. Voel me een beetje blut op het schip zo ;)

We hebben lekker op het strand liggen zonnen, nacho's gegeten, een hele grote smoothie op en ik heb ook nog met twee gozers synchroonzwemmen gedaan in de zee!! Nou mijn dag kan niet meer stuk :P Nu mis ik het zwemmen wel nog meer! Toen het weer tijd was om terug te gaan nog even snel een sleutelhanger gekocht en hop naar het schip. En meteen door naar het crew deck en verder zonnen. Dit had ik misschien beter niet kunnen doen of eerst nog een keer moeten insmeren. Want ik ben nu een beetje verbrand. Ik heb rode billen en een rode rug. Dus daar ben ik niet heel erg blij mee. 'S avonds gingen Marloes, LeiLei en ik naar de Ocean Grill. Dit zo betekenen goed eten!

LeiLei en ik hadden alletwee nog wat moeite om de menu kaart te lezen. We hadden namelijk geitenkaas met carpaccio besteld. Nou dit klinkt super lekker toch. Maar toen kwam het gerecht en we vonden het vlees al heel rood. Waarop we al zeiden het lijken wel rode bieten. Nou jullie kunnen het nu vast wel raden. Het was rode bieten en geen vlees. Maar ik heb netjes mijn bordje leeg gegeten. Als hoofd had ik verschillende zee gerechten. Garnalen,,,, dat is ook meteen het enige wat ik kende. Ik heb ook een klein stukje inktvis geproefd maar dat vond ik niet zo lekker. Maar de rest was erg lekker. En als toetje, hoe kan het ook, chocolade taart!!! Dus het was heel gezellig en we hebben ook heerlijk gegeten.

We hebben ook crew rounds morgen dus we moesten onze kamer weer schoon maken. Dus wij op onze hakjes de stofzuiger gehaald, het was een groots succes :P Daarna kwam ik er ook achter hoe erg ik eigenlijk verbrand was. Dat is echt niet zo leuk. Kan amper zitten :P Maar heel veel after sun smeren hiero :P

Nu mogen we weer 4,5 dag vol werken. We hebben drie zeedagen en 1 portdag. Nog twee Formal Nights voor San Francisco. Ik hoop maar dat het allemaal snel gaat!

Love you xxx

  • 07 Februari 2015 - 10:08

    Jill:

    Hey lekkerding!!

    Synchroonzwemmen met twee random mannen?! Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?!?!?! xD Ik wou ik dat ik erbij was geweest ;)
    Nu weer in Mexico... Ongelofelijk waar je allemaal komt. En je hebt weer een sleutelhanger weten te scoren; hoeveel heb je er ondertussen al?
    Haha, verbrand! Ja dat gaat volgens mij een stuk sneller op een schip! Oeh, lekker gegeten bij een restaurant; lekkurr!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Huatusco

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 112068

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: