Orkaaaaa's!!!!!!!!! - Reisverslag uit Huatusco, Mexico van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Orkaaaaa's!!!!!!!!! - Reisverslag uit Huatusco, Mexico van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Orkaaaaa's!!!!!!!!!

Blijf op de hoogte en volg Fleur

31 Januari 2015 | Mexico, Huatusco

Heey schatjes

Nou ik heb nieuws vandaag!!!!!

Vandaag zijn we in Caba san Lucas. Ik ben verder niet vrij ofzo, maar!!!!!!!! We stonden zoals gewoonlijk rustig op promotie. We lagen aan anker vandaag. Dus terwijl alle passagiers mega sloom het schip af gingen stonden wij rustig bij het zwembad naar buiten te kijken omdat dit een plek is waar veel orka's zijn! En die moet ik uiteraard even spotten!!!

Ik stond dus rustig op promotie toen ik het idee had dat ik in de verte orka's zag. Aangezien alle bootjes daar stopte en heel langzaam gingen varen leek dat mij logisch. En ik had het idee ook dat af en toe een orka onderwater ging en weer bovenwater kwam. Goed al mij collega's wilde mij niet geloven. Maar ik was er (uiteraard) heilig van overtuigd dat het toch orka's waren. Toen kwamen er twee passagiers langs lopen met de opmerking; hebben jullie de orka's gezien? Dus ik had toch mooi even gelijk!!! Wat zij dan wel hebben gezien en wij niet is dat de orka's met hun vinnen uit het water kwamen enzo. Maar goed ik was allang blij dat ik ze gezien had!

De rest van de dag niet zoveel gedaan. En toen was het tijd om weer weg te varen zat ik zo wat tegen het raam geplakt want ik wilde nog meer orka's spotten! Dus terwijl ik prijslijsten aan het vouwen was zat ik bij het raam. En ja hoor daar waren er een paar!!! Whoehoee!!! Maar toen kwam het mooiste. Er lag een klein bootje in het water langzaam te varen, dus ik dacht al; ORKA'S!!! Dus ik goed naar de zee kijken. Ja hoor!!! Twee!!!!! En ze kwamen met hun staart het water uit!!!! AAAHHHHH!!!!! Zoo awesome!!!! De hele tijd met de vinnen op het water slaan het was zooo leuk!!!!! Ik zat als een klein kind tegen het raam; look look look there they are!!!!!! Ik heb nu dus ook een grote neiging Free Willy te kijken, maar dat kan helaas niet! Maar dit was wel heel cool!!

Daarna had ik het genoeg om mijn collega's te kleuren en de kapitein te knippen. Echt een super leuke vent is dat!! Hou er van!! Wat hij me dan ook vertelde is dat San Francisco wel een beetje anders gaat lopen dan we dachten. Voor mij maakt het (gelukkig) niet heel veel verschil. Maar voor iedereen die in de ochtend vrij is is wel echt balen. Want die kunnen waarschijnlijk helemaal niet het schip af! Dus ze zijn de hele ochtend vrij tot 2:30 maar waarschijnlijk zitten ze vast op het schip en kunnen ze om 2:30 weer aan het werk. Ze zijn dan wel in de avond/nacht vrij. Maar toch is wel een beetje lullig. Dat is een vrije ochtend in San Francisco door je neus geboord!

Goed verder is er niet zoveel gebeurd ;) Nog maar twee dagen voor San Francisco! Spannend!!!!

Love you xxx

  • 31 Januari 2015 - 20:27

    Joyce:

    Haha jaa fleur als je terugkomt snel Free Willy 2 kijken!!:) gaaf joh!!

  • 31 Januari 2015 - 21:10

    Debby:

    Oh mijn god oh mijn god! Eet je pet op

  • 07 Februari 2015 - 10:13

    Jill:

    AHHHHHH!!! SUPER GAAFFF!!! Jeetje, dat moment kan ik me haast niet voorstellen dat je ineens die mooie beesten uit het water ziet springen. Gaaf dat je dat toch nog even hebt kunnen zien!
    Haha en je leuke kapitein weer in je kappersstoel; goeie dag vandaag xD

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Huatusco

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 111922

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: