Vrije dagen - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Vrije dagen - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Vrije dagen

08 Februari 2015 | Verenigde Staten, San Francisco

Heey schatjes

Vandaag Honolulu, maar ik was natuurlijk niet vrij.

Ik kon Honolulu vanaf het raam bekijken. En ik kan je vertellen de spa en het schip was echt dood en verlaten... Er was niks te doen. Dit had ook te maken met het feit dat crew pas om 8 uur 's avonds terug hoefde te zijn en de passagier pas om 10 uur. We hadden dus een hele lange dag in Honolulu. Of naja ZIJ hadden een hele lange dag in Honolulu.

Ik kon wel even van het schip af. Ik had namelijk nog een uur te goed van een boat drill en die had ze bij mijn lunch gestopt. Nou dat doe ik dus ook niet meer. De reden dat ik nooit het schip af ga in mijn pauze ofzo is omdat ik niet wil haasten en wat heb ik vandaag gedaan. Precies me gehaast. En extra vanwege sommige stomme mensen. Dus de volgende keer blijf ik weer netjes op mijn bootje.

Ik heb in de middag Jordans haar gedaan zo rustig was het dus. Het hield me in ieder geval van de straat :P Verder was er vandaag Tropical Party!!! Whoehoe mijn lievelings party. Alleen wederom haakte iedereen weer af op het eind... dus ik ging met Branwen en Jordan dus het was wel gezellig. Ben net terug en bedacht me dat ik nog al mijn blogs moest schrijven zodat ik ze morgen kon posten! Dus dat heb ik nu ook netjes gedaan.
Ik ga nu wel weer lekker slapen, morgen toch nog vroeg op! Lekker van La Haina geniet!

Owh mijn vrije dagen, omg ik ben echt heel slecht

- 6-2: La Haina (hele dag)
- 9-2: Zeedag (8:00-2:30)
- 12-2: Pago Pago (hele dag)
- 16-2: Suva (2:30-eind)

Dat zijn mijn dagen!! Sorry ik ben echt heel slecht met alles en vooral heel laat!!! Excuus excuus!!

• 08 Februari 2015 - 11:20

Haha, ja dan duurt een dag lang ja, als de passagiers de hele dag van boord zijn. Gelukkig heb je dan wel tijd voor je collega's. Ook wel fijn :D
    Heb je nog wel iets van dat eiland kunnen zien dan? Je bent heel even van boord geweest namelijk of was je zo druk met op tijd proberen te komen dat je nergens bent geweest ;)
    ZOOO, twee hele vrije dagen!! Heb je iets van ze tegoed of zo! Heerlijk meis! Lekker gaan genieten dan! Vrijdag de 13de sla je over, dus het zit je nu allemaal wel lekker mee xD