5 Maanden!!! - Reisverslag uit Lahaina, Verenigde Staten van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu 5 Maanden!!! - Reisverslag uit Lahaina, Verenigde Staten van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

5 Maanden!!!

Blijf op de hoogte en volg Fleur

16 Februari 2015 | Verenigde Staten, Lahaina


Heey poepies

Vandaag weer een saaie dag voor mij.

EEENNNNNN Vandaag ben ik precies 5 maanden op het schip!!!!!!!

Ik had wel geteld twee klanten voor de hele dag. Dus ik was echt mega druk :P Met promoten ;) Heel veel heb ik dus niet beleefd. Ik moest smiddags opeens klanten over nemen van mensen omdat ze uitliepen dus dat deed ik dan maar braaf. Is weer meer geld voor mij ;) Soort van. Waren verder vriendelijk klanten enzo dus het was zo erg nog niet.

Vandaag was ik ook echt klaar met verschillende mensen. Het begon in de middag ik moest naar deck 3. Dus ik loop netjes naar deck 3 omdat ik denk dat ik iemand moet vervangen. Staat er helemaal niks. Ik weer terug naar boven om alles te pakken. Vervolgens weer naar beneden om alles klaar te zetten. Ik moest er om 1 uur staan uiteindelijk stonden we rond half 2 helemaal opgezet. Claudia had een klant om 2 uur en ik moest helpen met de lady's pamper party ook om 2 uur. Claudia ging om kwart voor twee naar boven en zou mij bellen als niemand mij kon vervangen. Vijf voor twee krijg ik een telefoontje dat niemand mij kan vervangen. Dus ik mocht alles weer oppakken en opruimen. Met alle producten en bed liep ik als een pakezel naar boven. Natuurlijk zwaar geirriteerd. Ik ging me ook echt niet haasten.

Want op hetzelfde moment als de pamper party was ook de crossing van de evenaar. Dus ja iedereen is daar en niet bij de lady's pamper party. Ik snap het wel. Goed ik mijn spullen weg gezet en naar beneden gegaan voor de party. Zit er 1 mevrouw. Die natuurlijk al geholpen word door Keon en Branwen, dus ik was duidelijk overbodig. En wat gebeurd er dan. We gaan opruimen om weer naar boven te gaan en ik loop te sjouwen met de doos. Nou dan ben ik er wel klaar mee.

Vervolgens tegen de avond was ik aan het praten met Mitch (een van de officiers) die geknipt werd door Patrick. Mijn klant was er namelijk nog niet. Vervolgens loopt mijn manager langs, zegt iets tegen mij wat ik niet kan verstaan maar ongetwijfeld niet aardig zou zijn en gebaard dat ik naar de receptie moet gaan. Of in ieder geval de salon uit. Dus ik dacht misschien is mijn klant er. Nou die was er nog niet en dan word ik weer zo geirriteerd. Dan denk ik echt wil je nou dat ik voor 2 minuten naar de receptie ga staan mezelf een beetje promoten. Maaaannn ga toch weg.

Vervolgens na mijn klantje moest ik weer naar deck 3. Maar ja iedereen was zich daar aan het verstoppen. En drie keer raden wie er dan lang loopt. Onze manager. Nou die belt naar boven om te kijken wie er hier moest staan en wie er weer naar boven moeten dus die mensen zijn ook weer naar boven gestuurd. En dan zegt ze, dat vind ik dan wel heel grappig; We can't have the whole spa down here. En dan denk ik bij mezelf, jij zet ons op promotie, als we bij de receptie hangen vind je het ook niet goed, als we niks aan het doen zijn vind je het ook niet goed, WAT WIL JE DAN??? Zo vermoeiend!

In de avond hadden we een training. Na de training ben ik gaan eten, douche en hup op naar mijn bedje!

Morgen laaatste zeedag en formal jeeeh!!

Love you xxx

  • 18 Februari 2015 - 21:01

    Jill:

    Dit klinkt ff als een baaldag. Wat heerlijk dat je dan in de blog al je trammelant met ons mag delen en lekker kan spuien over leidinggevenden en zo! Jij bent het kwijt en wij zijn weer op de hoogte :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Lahaina

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 111837

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: