Druk druk - Reisverslag uit Suva, Fiji van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Druk druk - Reisverslag uit Suva, Fiji van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Druk druk

27 Februari 2015 | Fiji, Suva

Heey guys

Wat een dag!!!

Vandaag was het de laatste formal night voor Sydney en wat had ik het druk. Ik stond echt flink volgeboekt. Maar we begonnen de ochtend met een

opbeurende speech van onze manager. We moeten nog 22.000 pond omzetten om target te halen (ik kan jullie vertellen dat gaat niet lukken). En ze had het er ook over dat sommige mensen laag in retail zijn (thats meeee) en dat als je aan het eind van de cruise (tot aan Sydney) niet op 15% zit moest je maar je eigen mail sturen naar Head Office waarom je niet hebt geretailed. Nou ik heb die brief zo voor je klaar liggen als het moet. Mijn god. Ze is weer lekker op dreef. Zij heeft echt de grootste mood swings die je ook mee kan maken. (daar ben jij niks bij eef als je moe bent ;) :P Love you) Nou dus iedereen begon de dag lekker positief, dat snappen jullie wel.

Ik had de mazzel dat de deputy captin gezichtsscrub nodig had, dus ik heb in ieder geval wat verkocht, maar dat was het ook voor de rest van de dag. Een klant was wel heel enthausiast maar ze ging er over nadenken. Oke naja ik heb mijn jobbie gedaan. Ik heb vanaf 1 tot aan 8 uur alleen maar gewerkt, geen moment rust. Aan het einde van de dag voelde ik me dan ook niet heel goed. Ik merkte dat mijn lichaam geen kracht meer had. Ik had pijn, was moe en wilde vooral iets eten of drinken. Dus toen mijn laatste klant de deur uit liep ben ik eerst gaan zitten en heb wat water gedronken! Daarna maar mijn troep weer opgeruimd en daarna lekker gaan eten.

Hoewel lekker, ik kan de laatste tijd amper eten in crew mess er is zo weinig te eten (wat ik lekker vind). Ik ben toch stiekem wel heel benieuwd hoe ik ga eten als ik terug kom. Of ik dan alles opeens enorm ga waarderen of dat ik dan nog steeds een muts ben. We gaan het meemaken. Ik ben gaan douche en ben daarna lekker in mijn bedje gesprongen. We moeten nog 1 dag en dan Sydney!! Ik moet wel toegeven ik vind dat deze 4 zeedagen heel snel zijn gegaan. Ik zag er enorm tegen op maar het valt me reuze mee. Niet te vroeg juichen natuurlijk :P

• 28 Februari 2015 - 10:52

Ik weet dat iedereen jouw blogs en dus mijn reacties kan lezen, maar ik moet het toch echt ff kwijt. Wat een ontzettende muts is die manager van jou zeg! Alsof je er met je pet naar gooit en geen flikker doet! Kan jij het helpen dat die mensen niks kopen en je bent ook nog een paar dagen ziek geweest, dus ja dan verkoop je ook niks. Wat een tut hola zeg! :|
    Jeeh, Sydney is in zichht!!!!