Sydney 2.0 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Sydney 2.0 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Sydney 2.0

Blijf op de hoogte en volg Fleur

27 Februari 2015 | Australië, Sydney

Heey guys!!


Vandaag was de tweede dag van Sydney!


Ik moest in de ochtend werken, redelijk makkelijk kon ik mijn bed uitkomen ;) In de ochtend had ik mijn lieve klantje weer. Ze ging het schip niet af omdat het tender was dus we konden dus mooi haar haren verven. Het resultaat was half goed :p. Wat betekend de uitgroei was mooi, de haircut was ook mooi en het fohnen ook, alleen de low lights waren niet zo goed gegaan. Of naja het was mooi alleen ze waren hel licht. Dus die gaan we nog een keertje doen.


Ik had vandaag tijd terug gekregen van een Boat drill en me lunch zat ervoor dus ik mocht vandaag al om half 1 lekker weg. Heerlijk!! Ik was helemaal bij want ik had dan meer tijd om in Sydney rond te wandelen. Ik snel omkleden en klaarmaken en hup op naar de tender bootjes. Kon ik daar mag ik er niet af omdat ik op IPM zit. Dus ik een soort van geirriteerd. Maar meer omdat ik de ochtend op IPM zou zitten dus om half 3 zou ik er theoretisch van af kunnen. Maar ik baalde van mijn boat drill uur die had ik dan liever ergens anders gehad. Maar goed terug naar werk gaan had ik ook geen zin in dus dat deed ik ook niet. Ik ben dus maar naar mijn kamer gegaan en mijn blogs gaan schrijven zodat ik die kon plaatsen zodra ik wifi zou hebben in Sydney.


Even later komt mijn roommate binnen. Zij had een leuke tijd gehad in Sydney. Maar toen ik vertelde dat ik het schip niet af kon vertelde ze me dat ik er dan waarschijnlijk helemaal niet af zal gaan. Want ik zou in de ochtend op IPM zitten dus van 7-2:30 en dan van 2:30- laat zou mijn collega de IPM dan overnemen. Want zij was in de ochtend vrij en ik in de middag dus dat zou precies uit komen. Nu kon zij dus vanmorgen niet het schip af omdat ze IPM was. Dus mijn ozo lieftallige manager heeft waarschijnlijk de IPM's verwisseld...... Dus ik al met een gevoel van; ik ga toch het schip niet af kunnen. naar de tenders gelopen. En ja hoor was nog steeds op IPM. Toen wilde een security mannetje het gaan wisselen voor mij. Maar ik dacht tegen de tijd dat dat klaar is, ik in de tenderr zit en daadwerkelijk in Sydney ben kan ik weer terug. Dus ik zat wederom weer vast op het schip.


Ik had vanmorgen overigens heel slim iets bedacht. Aangezien ik bijna elke dag terug moet naar de medical voor controle. Ik wilde niet in de ochtend gaan omdat ik bang was dat hij me niet het schip af zou laten gaan. Dus ik dacht ik ga in de middag dan moet ik toch alweer terug zijn en ben ik toch Sydney in geweest. Naja ik kon er nu toch niet af dus dat maakte ook niet uit. Maar de dokter zei wel in de middag toen ik weer gezellig langs kwam dat hij mij niet in Sydney het schip af had laten gaan als ik bij hem was geweest. Ben ik even blij dat ik niet bij hem was.


Verder heb ik niet zoveel gedaan die dag. Ik wilde een film kijken, maar dat heb ik uiteindelijk ook niet gedaan. Patrick en ik waren te moe. We zijn maar gaan eten, ik heb weer snoep gekocht uit de shops :$ en daarna maar douche en lekker slapen.


We hebben weer een paar dagen te gaan voordat ik weer vrij ben!


Love you xxx

  • 28 Februari 2015 - 11:06

    Jill:

    Wat een baaldag zeg! Ben je eindelijk in Sydney en dan kan je wéér de boot niet af! Volgens mij probeert je manager haar incompetentie te verbergen door jullie steeds af te snauwen. Hoe kan je nou de IPM verwisselen? Dat is toch dom! Nou zit jij weer aan boord, terwijl je Sydney zou kunnen verkennen. Echt balen. Ach, lekker eten en snoep kopen is ook wel fijn :D

  • 02 Maart 2015 - 20:22

    Jacqueline:

    ha die Fleur!! Jeemig er zitten hier twee meiden een klein beetje boel jaloers te wezen.......
    zit je gewoon alweer in Australie, zijn er straks nog plekken op deze aarde waar je nog niet
    bent geweest?? Er komen alleen maar nieuwe mooie avonturen bij en het is al maart dus het grote
    aftellen is begonnen. Alhoewel jij nog wel even doorgaat en doorvaart. Ik lees en hoor van Jill regelmatig alle details, tjonge wie had gedacht dat het zo'n overweldigend avontuur zou worden. Een ervaring die niemand je meer afneemt en jezelf alleen maar wijzer en volwassener van bent geworden.

    Geniet nog maar even flinke van the boys Down under.....tot blogs XX Jacque

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 111819

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: