Breaakfastclub - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Breaakfastclub - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Breaakfastclub

Blijf op de hoogte en volg Fleur

27 Februari 2015 | Australië, Brisbane

Heey schatjes


Vandaag de eerste Formal Night!


We begonnen natuurlijk met de breakfastclub. Nou het viel wel mee, en je leert ook wel een soort van. En ze praat ook wel normaal tegen je en niet zo boos. Dus dat scheelt ook erg. We hadden daarna een meeting en we moeten 7.000 pond omzetten vandaag. Nou succes :P Ik had al wel in mijn aan wie ik ging retailen, mijn lieve klantje. En uiteindelijk heeft nog iemand wat gekocht dus dat scheelt. Heb bijna 100 pond retail gedraaid. Ik ben weer een beetje trots op mezelf.


De dag verliep verder ook prima. Op een misboeking na natuurlijk, maar dat is niet zo boeiend. Of naja ik heb daardoor wel minder pauze gehad. En mijn pauze werd nog beter toen iemand mij vertelde dat crew morgen het schip niet af mag. Ik ben morgen de hele dag vrij... Lekker dan... Maar daarvoor hebben ze dan wel weer een crew BBQ georganiseerd. Nou dat is wel weer lief. Wat heeft de manager nu gedaan. Van mijn hele dag een halve dag gemaakt en van de port Kota Kinabalau een hele dag vrij gemaakt. En opzich is dat wel eerlijk aangezien wij ook in La Haina het schip niet af konden, maar dit betekend ook dat ik 6,5 dag achter elkaar ga werken. Dat word heel spannend hoe ik dat vol ga houden. Maar we gaan het meemaken.


Aan het eind van de dag vertelde mijn manager ook de dat breakfastclub weer opgeheven wordt. Heb ik net lekker geretaild... Agh het blijft wel goed als ik dit vol houd want dan laat ze me lekker met rust. Ik moest laatst ook een underperformance tekenen omdat mijn retail maar 4% was. Nou ze moet blij wezen dat ik niet op 0 sta. Maar goed, whatever!!! Ik heb vandaag overigens wel mijn 60% gehaald!!! Whoehoeee zo blij, volgens mij krijg ik daar dus nu een uur voor. Maar we gaan het zien. So far zie ik nog maar weinig terug van al die uren :P


Ik kan morgen in ieder geval uitslapen ondanks dat ik dan niet het schip af kan. Ik heb weer een training om 10 uur, maar dat zal wel niet zo boeiend zijn.


Love you xxx

  • 28 Februari 2015 - 11:15

    Jill:

    Fijn om te horen dat de Breakfastclub (ik moet dan gelijk aan Pitch Perfect denken xD) meeviel. Ook goed nieuws dat het opgeheven wordt.
    Op zich wel fijn dat je een halve dag kan omwisselen. Dan kan je in ieder geval daar een hele dag het schip af, anders had je weer een hele dag opgesloten gezeten. En een crew BBQ klinkt ook wel gezellig :) Gewoon op tijd naar bed gaan, goed eten, dan komt die 6,5 dag wel goed! Zet hem op wijffie! Let goed op jezelf en ik app je dinsdag wel even over de uitslag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 112438

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: