Airlie Beach - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Airlie Beach - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Airlie Beach

Blijf op de hoogte en volg Fleur

05 Maart 2015 | Australië, Airlie Beach

Heey guys


Vandaag zijn we op Airlie Beach.


Twee nadelen, een; ik ben niet de hele dag vrij en twee ik kan het schip niet af. Agh he... alsof het niks is. We vinden het zo leuk op het schip en houden van ons werk :P Ik had vanmorgen wel een training over cruise. Cruise staat voor de we allemaal (alle crewmembers) er voor zorgen dat de passagiers de tijd van hun leven hebben. En onszelf dan ook moeten opofferen als we dus zoals vandaag het schip niet af kunnen.


Na de training wilde ik mijn zus mailen met alle verslagen (omg sorry dat het er zo veel zijn geworden in een keer, maar elke keer als ik het wilde updaten gebeurde e weer iets waardoor het niet kan,,,, lees; ik kon het schip niet af. Mijn excuus voor dat. Er zullen er straks nog wel een paar tegelijk verschijnen omdat ik nu 6 dagen vast zit op het schip (alweer) voordat ik er af mag. Anyway om twaalf uur gingen we naar de crew BBQ die georganiseerd was omdat we het schip niet af konden. Opzich wel lief, maar weegt natuurlijk niet op. Het was overigens wel erg lekker en gezellig dus dat was dan wel weer leuk. Wat dan weer iets minder is, is dat ik verbrand ben. mijn onderarmen en mijn hoofd.... Erg prettig.


Ik moest smiddags weer werken en had een paar klantjes. Mijn target gaat aardig de goede kant op. Ik heb hem nog niet gehaald maar ik kom in de buurt dus ik zou hem kunnen halen. Even hard doorwerken en dan moet het lukken toch? :P Na de klantjes was het eigenlijk gewoon wachten totdat het 8 uur is. Wat we altijd doen. Dus dat was verder allemaal niet zo bijzonder ;)


Verder in de avond niks gedaan. Ik ben overal veels te lui voor en ik vind mijn slaap uren veels te kostbaar :P Dus maar weer op naar me bedje.


Love you xxxx

  • 09 Maart 2015 - 20:40

    Jill:

    Al komen ze met z'n twintigen tegelijk binnen of één voor één, ik lees je blogs hoor! Ik prik gewoon één moment in de week om ze allemaal even te lezen. Zit nu met een koppie thee en een dekentje op de bank :)
    Die BBQ weegt inderdaad niet op tegen van het schip af, maar toch wel leuk dat ze iets organiseren. Lekker veel aftersun smeren tegen de verbranding. Een yoghurt bad schijnt ook te helpen xD

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Airlie Beach

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 111492

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: