Awesome seminar!!!! - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Awesome seminar!!!! - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Awesome seminar!!!!

Blijf op de hoogte en volg Fleur

05 Maart 2015 | Australië, Airlie Beach

Heey poepies


Vandaag de eerste dag van de 6 die ik te gaan heb....


Maar we blijven positief :P. Naja ik kan eigenlijk niet klagen want dit was een hele goede dag en ik zal jullie eens vertellen waarom. Vandaag was het geen formal night en ik wist niet zo goed wat ik moest doen. Had twee klanten in mijn kolom staan, naja daar ging ik het niet helemaal mee redden natuurlijk. Ik mocht in de ochtend naar deck 3 en ik stond daar braaf te hopen dat er iemand langs zou komen die iets van mij ging kopen. Niks was minder waar dus zonder geld weer alles opgeruimd en naar boven gebracht.


Ik had om 12 uur een seminar met Maruschka, wat ik op dat moment echt totaal was vergeten. We hadden de sunglow seminar. De laatste keer dat ik dat deed met Patrick faalde we heel hard. Maar we gingen het nog maar een keer proberen. Maruschka kwam nog met het idee om ook wat oog producten mee te nemen, wie weet verkoop je ze. Nou de ruimte zat best vol, wat ik niet had gedacht. Dus we deden ons praatje en brachten de sunglow aan en daarna ook nog de oog verzorging. Nou toen kwam het aan op onze afsluiting. En het was een beetje twijfelachtig. Er was namelijk niemand die meteen hard op zei ja die wil ik, maar ze zeiden ook niet nee dat hoef ik niet. Maaaaar toen kwam het. Toen ik terug liep naar de saon stond er een rij bij Maruschka om allemaal sunglows te kopen. We hebben in totaal 249 pond omgezet in onze seminar!!! Whaaajooooo ik ben echt happy. Kan het gewoon niet geloven. Echt super. Helaas moesten we het splitsen, kan je je voorstellen 249 gewoon voor jezelf. Hoppa!!! Nu had ik 120 ook prima. Nog steeds een heleboel. En mijn retail % gaat lekker omhoog zo. Ik moet dit alleen nu wel proberen vast te houden ;)


Na de seminar waren het gewoon klantjes. Uiteindelijk maar 1 en niet twee, maar het is me niet gelukt om iets aan de te verkopen, maar dat vond ik niet zo erg want ik had al 120 pond verkocht. Happy me!!!!! We hadden om kwart over 7 een meeting en iedereen die het goed had gedaan mocht weg. En dat was ik ook!!! Whoehoe!! Ik moet dit echt vol houden. Al is het maar om van het gezeur van mijn manager af te zijn :P.


Ik heb mezelf die avond in gesmeerd met after sun en ben lekker gaan slapen ;)


Love you xxx

  • 09 Maart 2015 - 20:44

    Jill:

    JJJJJEEEEEEAAAAHHHH!!! Super gedaan wijffie!! Wat een geweldige prestatie van jullie beide!!! Gefeliciteerd! Jullie zijn een goede combie saampjes :) Lekker genieten van deze overwinning

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Airlie Beach

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 112527

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: