Target!!! - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Target!!! - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Target!!!

Blijf op de hoogte en volg Fleur

05 Maart 2015 | Australië, Airlie Beach

Heey guys


Dag 2 :P


Vandaag was het formal night. En ook meteen de laatste dag dat ik mijn target kon halen. Ik moest ongeveer 200 pond omzetten wilde ik mijn target halen. In eerste instantie had ik niet genoeg klanten om mijn target zo te halen dus ik moest ook op mijn retail letten. Dit lukte alleen niet zo goed, maar ik had door de dag heen wat meer klanten gekregen en heb uiteindelijk 212 pond omgezet en dus mijn target gehaald!!! Whoepie!! Het lullige vind ik dan wel weer dat mijn manager helemaal niet vraagt wie zijn of haar target heeft gehaald... Of zo van goed gedaan voor de mensen die hun target hebben gehaald. Ik ben benieuwd of ze het uberhaupt weet.


Al mijn klantjes waren verder erg leuk en lief dus dat scheelt een heleboel. We zijn ook precies over de helft nu van de world cruise. Echt bizar... Aan de ene kant gaat het echt mega sloom, zeker als je denkt dat je 6,5 dag achter elkaar moet werken. Maar aan de andere kant gaat het ook weer snel. Ik weet nog niet wat ik er van vind :P


Ik kan jullie wel een geheimpje vertellen. Patrick vertelde me namelijk dat mijn ozo lieve, vriendelijke en charmante manager misschien na de world cruise weg gaat. Nou ik ga ervoor bidden. Mijn hemel. Maar het is niet zeker, maar hij hoorde het van iemand van steiner dus dan is de kans als groter dan als een van ons het zegt :P Van mij mag ze gaan en ik help der met liefde de koffers van het schip te gooien. Geeeeeen probleem, Dag Hannah!!!!!!!! Ahhh wat ben ik erg :$ Maar het is wel waar dus ja.. mag niet liegen van mijn ouders :P


Verder vandaag niet zoveel gedaan. 'S avonds is het allemaal niet zo boeiend meer op het schip. Alle joiners en leavers party's zijn gestopt ofzo dus dat is ook niet leuk. Vandaag hadden we wel karaoke, maar aangezien je nu voor het publiek moet staan zing ik toch niet meer. En het nodigt ook niet echt uit om naar vals zingende philipino's te luisteren :P Dus dan maar weer lekker mijn bedje in!!!


Love you xxx

  • 09 Maart 2015 - 20:47

    Jill:

    BINGOOO!!! Target gehaald! Wel een gemiste kans van je manager om dan niet een dik compliment te geven aan degene die hem gehaald hebben. Wel zeiken als er iets mis is, maar niet prijzen als iets goed gaat. Jammer...
    Nou ik bid met je mee! xD Dat kan iedereen alleen maar ten goede komen ;)
    Haha karaoke avond! Ja dat kunnen die Aziaten "heel goed" (lees: ze gaan er helemaal voor, maar het zijn net kraaien). Wij gaan wel een keer in Den Haag karaoken :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Airlie Beach

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 112529

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: