Maart!!! - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Maart!!! - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Maart!!!

Blijf op de hoogte en volg Fleur

05 Maart 2015 | Australië, Airlie Beach

Heey liefjes


Dag 3!!!


We zijn op de helft en het is al maart!!!!! Bijna jarig :P :D!! Vandaag was weer een ordinaire saaie zeedag. Ik had vandaag wel een klantje hoor... Mijn hemel die had speciale aandacht nodig. En niet dat ze om aandacht vroeg maar je had er heel veel geduld en rust voor nodig. Ik ben daar tegenwoordig niet zo goed meer in omdat ik meestal hele leuke klanten heb. Dus dan ben ik het niet meer gewend als iemand irritant is :P


Deze mevrouw kwam voor een was en watergolf. Ze liep erbij alsof ze al het geld van de wereld had (beetje overdreven). Maar ze had wel haar eigen stylingsgel meegenomen. Jaa want je kan natuurlijk niet die van mij hebben. Ik vroeg en vrolijk; wat kan ik voor u doen. Nou was en watergolf. Ik; Oke en hoe kan ik het voor u watergolven. Nou dat ging ze me wel even vertellen en laten zien als het gewassen was. Nou dan zakt bij mij de moed al in mijn schoenen, want dan krijg je dat die mevrouw de hele tijd gedurende behandeling gaat vertellen wat je moet doen... grrrr. Nou ik wassen. Ik mocht stevig wassen en goed aan de voorkant, het maakte der niet uit als der make-up eraf ging. Nou dat hoef je als je zo doet tegen mij niet nog een keer te zeggen. Ik boenen!!! Ik hoopte eigenlijk dat ik der zeer zou doen :O Heel der voorhoofd onder gesmeerd met shampoo :P (ik was best slecht bezig). Goed daarna de conditioner. Ik moest maar een heel klein beetje gebruiken, te grote van een muntje, want ze houd niet van teveel conditioner. OMG...... Ik netjes, braaf ja en amen gezegd. Nou toen mocht ik ook als geen handdoek over der hoofd heen doen, nee ze droogde zelf wel even haar haren... Oke prima. Naja daarna de watergolf indraaien dat ging nog wel. Maar ook hoe ze praat dan. Dit was echt zo'n ik-persoon. Ze stelt mij dan een vraag en gaat vervolgens over zichzelf kletsen... Maar goed ze is de deur weer uit en ik zou het niet erg vinden als ze wisselt van stylist, maar ik denk dat ze terug komt. Ik kan vanavond in ieder geval weer een nieuw kaartje open maken; voor als je een vervelend klant/gast hebt gehad! Dat word hem vanavond!


Verder is er vrij weinig gebeurd. Ik liep nu lekker op de verwarmde bedden in de Hydropool, ik hoop alleen niet dat we nog een meeting hebben vanavond. Anders moet ik er over 35 minuten weer uit en naar het gezeur van mijn manager luisteren en anders kan ik lekker blijven liggen tot 8 uur. Even een dutje doen :P


Vanavond ga ik waarschijnlijk ook een film kijken met Patrick, weet het nog niet zeker. En we gaan vandaag 30 minuten terug in tijd. Nou hoe raar is dat. Anyway je moet een gegeven paard niet in de bek kijken :P Ik kom steeds een stukje dichter bij huis!!


I'm coming home!!! :P


Love you xxx

  • 09 Maart 2015 - 20:50

    Jill:

    Ahh ja bijna jarig!! Je hebt toch wel een feesie gepland he??
    OOOHHH my god!! Ik kan mij zo voorstellen hoe dat mens is. Echt zo'n uit te hoogte gevallen rich bitch! Vreselijk! Misschien dat je er over kan halen om tóch jouw producten te proberen. Als ze toch een geldboom heeft, kan ze mooi jouw target% spekken :D
    Hopelijk heeft het kaartje je opgevrolijkt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Airlie Beach

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 112454

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: