Getuige - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Getuige - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Getuige

Blijf op de hoogte en volg Fleur

05 Maart 2015 | Australië, Airlie Beach

Heey liefjes


Dag 4 :P


Nog even een update over gister avond. We hebben uiteindelijk geen film gekeken dus ik ben lekker gaan slapen ;)


Vandaag is het dan 2 maart en we zijn in Darwin. De helft van het team was weer vrij behalve ik ;) Ik mocht lekker werken! Het is alweer 5 maart nu ik dit verslag schrijf dus ik zal vast wat dingen vergeten. Ik was in de ochtend een beetje handdoeken aan het vouwen. Ik moest op een gegeven moment eigenlijk promotie staan maar dat had ik niet door en toen ik er eindelijk stond waren alle passagiers al het schip af :p Er lagen maar 5 mensen bij het zwembad nou zo rustig heb ik het nog noooit gezien. Dus dat was heel boring en zinloos. Maar met de bar mensen staan kletsen.


Daarna weer lekker terug naar de spa. Volgens mij had ik ergens tussen door nog een klant, maar dat kan ik me eigenlijk niet echt goed herinneren :P

Ik mocht in de middag in ieder geval lekker om gangway staan. En toen gebeurde er eigenlijk nog iets spannends. Er kwam een man binnen die in een rolstoel zat. Dus de security man wilde zijn tas aanpakken om op de band te zetten om door de scan te gaan. Nou dat kon dus niet omdat die tas aan het vast zat met draadjes. Nou toen wilde een andere security offices hem fouilleren (geen idee hoe je dat schrijft). Dus hij deed al heel zachtjes en niet echt goed zijn werk omdat deze man al wat moeilijker was. Vervolgens liet die man een zakje op zijn been zien (ik denk dat de officer er om vroeg). Ik denk dat de officer daarna vroeg of het andere draaitje naar zijn buik liep want de meneer trok zijn shirt omhoog om het te laten zien. Alleen was hij een beetje boos geworden. Hij begon over dat de draadjes aan hem vast zaten en dat hij dat niet elke keer zou moeten vertellen op de gangway en dat hij nooit iets mee zou smokkelen het schip op. En dat de eerste keer dat ze hem controleerde ze zo hard aan zijn draadje trokken dat hij bloede. Goed kwaad reed hij op zijn rolstoeltje weg. Vervolgens zo'n tien minuten later was er iets heel hard aan het schreeuwen op deck 1 (wij stonden op deck 2). Bleek het dus die man te zijn die tegen de receptie en de security officer tekeer ging. Blijkbaar schelde hij ze ook uit. En als een passagier dat doet kan hij het schip af gezet worden. Vervolgens kwam de security officer naar mij toe om te vertellen dat die man dus aan het schreeuwen was en alles. Dus ik zei voor de grap; naja ik ben je getuige ik steun je wel. Nog geen 3 tellen later komt de security officer om te vragen wat er precies gebeurde en of ik ook even een formuliertje in wil vullen met wat er is gebeurd zodat deze meneer het schip af kan ;). Ja hoor dat doe ik wel!! Haha vond het wel grappig. Tot op vandaag nog geen papiertje ingevuld, maar wie weet komt het nog. Ik geloof dat deze meneer morgen een gesprekje heeft.


Goed dat was wel zo'n beetje the most excited thing that happened. Verder heb ik weer wat geleerd vandaag. Jaaaa ik blijf goed bezig :P. Ik heb wat woordjes uit india geleerd; aap kaise ho -> How are you. Nou leuk toch?! Ik ben er helemaal blij mee. Vervolgens ging ik verder met portugees. Ik weet nu; ik, jij, hij en zij en het. Ik vind het helemaal leuk. We blijven leren :P


Verder was er niet zoveel gebeurd. Gewoon gewacht tot het 8 uur was en toen we weer terug naar onze cabins mochten!! Daar ben ik lekker in mijn bedje gekropen en ben gaan slapen!


Love you xxx

  • 09 Maart 2015 - 21:03

    Jill:

    Ach, al loop je wat dagen achter: je blijft wel elke dag schrijven! Je kan niet je fans teleurstellen he? ;)
    En met dit soort spannende verhalen stel je fans wel tevreden! Ik kan me de irritatie van die man wel een beetje voorstellen, maar die security officer doet ook maar gewoon zijn werk. Kan je toch wel een beetje respectvol zijn? Haha, ben jij getuige van dit voorval :D COOLLLL!! ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Airlie Beach

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 111935

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: