Bijna vrij!!! - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Bijna vrij!!! - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Bijna vrij!!!

Blijf op de hoogte en volg Fleur

05 Maart 2015 | Australië, Airlie Beach

Heey schatjes

Nog twee dagen!!!

Vandaag was het formal night en ik was echt wel druk. Op zich wel lekker want dan gaat de dag in ieder geval lekker vlot. Ik zit even te bedenken of er iets bijzonders is gebeurd. Volgens mij niet echt. Ik moest vandaag eigenlijk Brisbane bellen voor de uitslag. Maar wanneer ik daadwerkelijk aan het bellen was was het al te laat en namen ze niet meer op, dus morgen dan maar proberen.

Ik had vandaag wel weer een hoop leuke klanten. Ik blijf ook nieuwe klanten krijgen. Begrijp me niet verkeerd het is ook leuk om dezelfde klanten terug te krijgen als ze gezellig zijn zoals Brenda. Maar het is ook leuk om nieuwe klanten te krijgen! En tot nu toe zijn de meeste wel erg leuk en tevreden dus dat is leuk. Ik hoor ook steeds meer dat ze de hele reis blijven. Wat op zich wel logisch is want we bereiken nu de 2 maanden en dan moeten veel mensen toch gewoon naar de kapper. Wat weer goed is voor ons. Maar de mensen die alleen dan komen zijn een klein beetje gierig waardoor ze weer iets moeilijker zijn, maar goed leer je allemaal mee om t gaan.

We hadden vandaag een meeting en daarin vertelde Keon dat we morgen vragen krijgen over onze producten... Whoepiee.... Daar hebben we zin in. Dus dat word leren vanavond. Ik kan je al verklappen dat is niet echt gelukt. A ben ik niet zo goed in leren, B al helemaal niet in de producten, C ben ik ook niet zo goed in leren in de avond na 4 zeedagen en D ik had er absoluut geen zin in. Dus heb er een beetje naar gestaard en toen dacht ik; er komt toch niks in kan ik beter gaan slapen. Dus dat heb ik dan ook maar gedaan :P

Love you xxx

• 09 Maart 2015 - 21:05

Jill:

Oh ja je uitslag! Slecht vriendin, was me even ontschoten... :(
    Haha je weet het weer super grappig te beschrijven. Dat leren wilde niet lukken he? Ach, wie weet red je het zo ook wel! Ik ga duimen! (ondanks dat je het al gehad hebt xD)