Big Surprise!!! - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Big Surprise!!! - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Big Surprise!!!

Blijf op de hoogte en volg Fleur

05 Maart 2015 | Australië, Airlie Beach

Heey guys


De laatste dag voor ik weer vrij ben!!!


En OMG wat was ik moe!!!!! Ik zeg het je eerlijk deze 6,5 dag ging vrij snel, maar vandaag ben ik echt heel erg moe. Het enige wat me dan ook uit bed kreeg was het idee dat ik morgen lekker vrij ben!! Dus alle kracht en moed verzameld en mijn bed uit gekropen. Met lood in mijn schoenen naar de lift, niet wetende dat dit echt een dag werd met een hele rare wending!!!!


Ik was vandaag niet zo druk. Ik had maar 1 klant in mijn kolom staan en dat was crew. Maar lopende dag kwam er weer een beetje meer bij dus was ik nog redelijk druk bezig. Ik heb ook nog Brisbane gebeld en alles is goed. Of naja ik heb wel iets maar niet ernstig en het is alweer bijna helemaal genezen dus no worries!!!!!


Owh vergeet ik helemaal het belangrijkste te vertellen, de producten kennis ding zou in de ochtend plaats vinden maar is verplaatst naar de avond. Dus dat was een soort uitstel van executie, maar misschien konden we nog nog ergens in de middag leren. Ik heb in de middag nog even op promotie gestaan en toen belde Keon dat ik een half uur pauze heb om 4 uur. Awesome!!!! Ik lekker in mijn kamer in (ik wilde gaan leren) maar ik eindigde op mijn telefoon :P Zoals altijd eigenlijk.



Na mijn kleine pauze had ik nog twee klanten. Die ook weer tevreden de deur uit gekregen. Tegen de avond werden we een beetje zenuwachtig voor die producten test. En opeens komt Keon naar mij toe; Fleur ik wist niet dat jij kon dansen. Een koppel dat de hele world cruise bijna blijft doen danslessen op het schip en ik vertelde dat ik ook dansles heb gevolgd voor drie jaar. En zij zat op dat moment bij Patrick in zijn stoel en had dat verteld aan Keon. Dus ik; Ja drie jaar.

Zegt ze; Kan je het me leren.

Ik; Ja tuurlijk.

Zij; Vanavond?

Ik; Ja hoor is goed. Toen kwam het gerucht dat de training veranderd werd in een dansles van mij. Nou dat vond ik maar een beetje raar en kon me ook niet voorstellen dat mijn manager dat goed zou vinden. Maar het bleek geen grap!!!!! OMG dat was echt bizar. Ik moest echt mijn muziek halen en we hebben daarna echt een dansles gehad!!!!!! Whaaaa ik vond het zoo leuk!!!!


Ze zijn allemaal echt wel heel goed. Een iemand had wat meer moeite maar de rest was echt super goed. We hebben de basis van de cha cha en de jive gedaan. Dan in de chacha nog de draai onder de arm door. En in de jive hebben we een van de figuurtjes geleerd die ik in mijn laatste of ena laatste cursus heb geleerd. Voor iedereen die bij mij in de les zat; Het is de move met de drie kicks en dan de kick opzij die hoog moet. Geen idee of ik nu bij iemand door kom maar ik snap het :P Het was echt super grappig en leuk!!!!! Ik was vooral verbaasd dat we dit daadwerkelijk hebben gedaan!!! En blijkbaar gaan we dit nog en keer doen. Ik weet niet of dit betekend of we dit vaker doen of nog gewoon 1 keertje. We gaan het mee maken. Ik vind het allemaal goed!!!


Dus dat was een onverwachtse wending, maar wel een leuke!!!! We gaan vandaag weer een uur achteruit dus loop straks 7 uur voor. Ik kom steeds dichterbij. Maar ik zag dat we ergens weer een uur vooruit gaan, heel raar. Agh ik kom er uiteindelijk wel!!


Love you xxx

  • 09 Maart 2015 - 21:09

    Jill:

    Wat een goed nieuws! Fijn om te horen dat de uitslagen goed zijn. Maakte me toch wel zorgen om je hoor!
    Haha ja ik ken dat. Eigenlijk moet je leren, maar de motivatie is gewoon zóó ver weg dat je het beter gewoon op kan geven :)
    Dansjuf FLEUR!!! Géwéldig!!! En ja ik weet welke pas je bedoelt! Dat is die pas waarbij je naast elkaar begint. Waar je als vrouw eerst een stoer en sexy heupje doet en dat de man dan aan komt sliden :D Nu ben ik aan het brabbelen en hoop dat je mij begrijpt xD
    Hopelijk komt er nog een nieuwe les aan! Werd je er ook maar voor betaald ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Airlie Beach

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 111927

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: