Frustratie - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Frustratie - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Frustratie

Blijf op de hoogte en volg Fleur

15 Maart 2015 | Maleisië, Kota Kinabalu

Heey schatjes

Wat een dag!

Dit was een dag van frustratie en verdriet! En mijn dag begon eigenlijk heel goed. Of naja ik moest nog steeds mijn bed uit, maar het ging aardig en ik was in een goed humeur. We moesten al gauw op promotie staan. Vervolgens moesten we een schips foto maken. Dus veel mensen van verschillende afdelingen kwamen allemaal bij een aan de achterkant van het schip om een foto te maken. Nou dat was leuk zeg :P Agh weer iets anders, zullen we maar zeggen.

Daarna moest ik wonder boven wonder weer op promotie staan. Ik netjes staan, vervolgens mijn lunch gehad en toen moest ik weer terug. Prima geen probleem. Het enige probleem wat er toen kwam is dat ik een klant had om 2 uur. En het feit dat ik wat langer op promotie moet staan vind ik helemaal niet erg. Maar ik zag om kwart voor 2 de man van mijn klant voor mijn neus langs lopen. Dus ik wist dat mijn klant er al was. Ik dacht ik wacht gewoon tot 2 uur misschien komt iemand mij over nemen, want ik wist dat er mensen met lunch waren. Nou om twee uur maar even gebeld, moet ik de spullen opruimen. Nou toen was ik er toch zo klaar mee. Waarom zijn mensen zooooo dom?!!! Als je een klant van iemand in checkt en je ziet dat die bij de pool staat dan kijk je toch of iemand haar komt verplaatsen en anders bel je op met; heey fleur er is niemand om je te verplaatsen je kan opruimen. Neeeeeeeeeeeeeee we wachten gewoon tot het twee uur is,, dat is handig. Wat maakt ons het uit tis mijn klant niet. Nou toen zakte mijn humeur helemaal onder het vriespunt en heb daarna ook niet echt meer gezellig gedaan naar de meeste mensen in de spa.

Ik wilde die avond ook naar de show gaan, maar ik was echt totaal niet meer in de mood. Ik heb gedouchd en ben lekker naar bed gegaan. Iedereen kan even lekker door de stront heen zakken.

Morgen zijn we in Manila en ik heb wat uren van Sydney nog en die heb ik in de ochtend opgenomen zodat ik een beetje kan uitslapen. Heerlijk!

Love you xxx

  • 03 April 2015 - 13:50

    Jill:

    Ja een groepsfoto!! Dat is toch leuk? Krijg jij die foto ook? Wel een leuk aandenken.
    Jammer van die afspraak met die klant ja. Aan de organisatie zitten nog wel wat verbeterpuntjes.
    Heerlijk dat je op tijd je bedje bent ingedoken. Is de dag ook maar sneller voorbij, plus wat extra uurtjes slaap kan nooit kwaad :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kota Kinabalu

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 111952

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: