The 4-tunes!!! - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu The 4-tunes!!! - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

The 4-tunes!!!

Blijf op de hoogte en volg Fleur

22 Maart 2015 | Hong Kong, Hong Kong

Heey guys

Vandaag weer een normale zeedag.

Het is nog geen Formal dus het was een rustige maar ook weer een drukke dag. Ik had aardig wat te doen dus dat scheelt weer. Gaat je dag weer een stukje sneller. En dat was alleen maar een bonus want ik wilde heel graag dat het avond werd, want de 4-tunes gingen optreden vanavond!!! Daar word Fleur vrolijk van :P

In de spa is het verder niet echt boeiend. Het is nog wel onrustig wat de gezelligheid betreft. Ik weet zelf ook nog niet zo goed wat en hoe ik nou eigenlijk moet reageren en moet doen. Aan de ene kant wil ik heel graag weer normaal doen en gezellig doen. Maar aan de andere kant is het niet eerlijk dat degene die nu boos zijn, boos zijn. Wij zouden boos moeten zijn. En als die persoon dan geen moeite doet om het goed te maken, weet ik wel een beetje waar ik sta. Nu werkt dat natuurlijk ook weer van twee kanten. Dus ik ben er nog niet over uit wat ik nu precies ga doen.

Mijn avond was in ieder geval wel erg geslaagd. Ik ging samen met Marloes en Lei Lei naar de show. Ooowwwh en wat zijn ze goed!!! Ik kan jullie wel al vertellen. Ik heb natuurlijk de cd gekocht de laatste keer maar in het echt zijn ze zoooooo veel beter. Ik wou dat jullie ze konden zien!!! Ik hoor de nummer nu voor de derde keer, maar het verveeld lekker niet :P Ik ben er ook achter dat ik ze nog een keer kan zien. Sowieso hun tweede show, maar ze komen nog een keer naar Arcadia. Na de world cruise komen ze weer langs!!!! Jeeeehhh!!!! Lucky me!!!! En drie keer raden wie er dan weer komt kijken!! Meeeeee!!! Je bent een trouwe fan of je bent het niet :P

Na de show ben ik weer lekker mijn bedje in gegaan en lekker gaan slapen. Morgen zijn we in Sanya en ben ik in de middag vrij. Lekkerrr!!

Love you xxx

  • 04 April 2015 - 14:22

    Jill:

    "Die persoon" (terwijl we allemaal weten of wie het gaat ;) ) is inderdaad een beetje vreemd. Klinkt als een klassiek geval van miscommunicatie. Ik ben boos, want jullie zijn weggegaan en de andere vraagt zich af waarom je bent weggegaan. Beetje onzin als je het mij vraagt.
    Als ze live beter zijn, ga je toch wel een stukje opnemen he?! Ikke wil ook horen! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hong Kong, Hong Kong

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 111931

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: