Vier zeedagen - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Vier zeedagen - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Vier zeedagen

Blijf op de hoogte en volg Fleur

31 Maart 2015 | Singapore, Singapore

Heey liefjes

Dag een van de vier zeedagen.

En deze begon toch goed.... (niet). Mijn manager was wederom weer in een goede bui.. En begon ons meteen te overhoren met producten.. Omg niet om half 8 's ochtends pleaseee!! Goed dat verliep niet echt fantastisch. Maar het ging een soort van beter dan gedacht. Verder of we even 5000 om wilde zetten want we lopen achter. Oke... En dan hadden we nog een hele leuke mededeling... We zijn allemaal niet vrij in Dubai en Abu Dabi. Nou hoe lullig kan je zijn. En dan zegt ze, ja je kan je uren verdienen om in die ports vrij te nemen. Ben je achterlijk ofzo?!!!!! Jij wilt met een heel team staan werken in Dubai en Abu Dabi. Ik zweer het je dat mens spoort niet. Echt niet!!!!!

De rest van de dag was echt onwijs druk! Het was formal night en het was ook Captins cocktail. Dus druk druk druk!! En ondanks dat ik 10,5 uu heb geslapen was ik nog steeds moe :P Over slapen gesproken. Ik vroeg aan mijn roomie of er nog iemand had gebeld afgelopen avond/nacht. En blijkbaar had iemand gebeld en heb ik ook echt opgenomen en weer opgehangen. Maar ik kan me daar dus echt helemaal niks van herinneren. Nou echt heeel frustrerend!!!

Verder is er vandaag niet zoveel gebeurd! Ik ben weer helemaal up to date nu :P Moet denk ik alleen nog een keer naar me zus gaan mailen want als jullie moeten wachten op wifi kan het nog wel even duren! Want ik kan in Mumbai ook het schip niet af omdat ik mijn seamansbook niet heb. Nou om te janken. Dus ik kan en in Mumbai er niet af en in Abu Dabi en Dubai... Waarschijnlijk kan ik overigens in Dubai en Abu Dabi wel er af omdat we heel laat weg varen en in Dubai hebben we natuurlijk een overnight. Maar het is eht gewoon bizar dat ze ons niet vrij geeft. Zal misschien wel weer te maken hebben met het feit dat we niet retailen ofzo.

Anyway ik probeer me er niet te druk over te maken en ik zie wel hoe het loopt ;)

Love you xxxx

  • 14 April 2015 - 19:23

    Jill:

    Jouw dag begon lekker dus.... xD Jammer, na zo'n lekkere lange nacht. Je hebt volgens mij ook in coma gelegen?! Of had je een lekkere borrel op dat je helemaal niet kan herinneren dat je de telefoon hebt opgenomen, hahaha! Alleen maar een goed teken dat je zo lekker geslapen hebt :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 111825

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: