80 dagen!! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu 80 dagen!! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

80 dagen!!

Blijf op de hoogte en volg Fleur

31 Maart 2015 | Singapore, Singapore


Heey schatjes

Dag drie van de vier zeedagen.

Vandaag hoef ik nog maar 80 dagen!! Ik ben er nog niet over uit of het nu snel gaat of niet. Mumbai lijkt zo ver weg en lang te duren. Agh na de world cruise gaat het vast heel snel. Daarom kan ik ook echt niet wachten tot die voorbij is. Vandaag was het weer een stukje rustiger dan eerst, maar nog steeds wel druk. Op zich wel lekker want dat houd je lekker bezig en van de promoties af ;)

Volgens mij is er vandaag niet zoveel gebeurd. Nee het is een beetje saai geloof ik. Owh ik kan nog wel vertellen, weet niet of het vandaag gebeurde of morgen maar ik vertel het nu. We hebben nu toch een halve dag vrij gekregen in Dubai. En lucky me is vrij in de ochtend en we docken om 12 uur... dus ik kan weer niet het schip af. En de hele reden waarom ik in de ochtend vrij ben is omdat ik klanten heb in de midagn. Sterke nog in heb een klant om 2 uur. Maar start officieel om 2.30. En ik heb gewoon geen zin om die klant te bellen. Ga ik ook echt niet doen. Doet ze maar lekker zelf. Deze manager is echt gestoord. En ze gaat er niet na de world cruise af :( Sterke nog ik hoorde van iemand dat ze zelfs langer blijft tot 30 mei!!!!!!! NOOOOOOOO!!!! Goed
we overleven het vast wel.

Ik ga maar gauw door naar morgen want heb nog wel wat te vertellen ;)

Love you xxx

  • 14 April 2015 - 19:38

    Jill:

    THE FINAL COUNTDOWN!!! 80 dagen! Ruim onder de 100 en dichtbij de 0! Voorlopig gewoon maar lekker genieten wijffie. Voor je weet is het voorbij en zit je weer in het koude, winderige Nederland in plaats van in al die zonnige, tropische orden.
    Balen van je vrije ochtend in Dubai... En dan al helemaal op DUBAII!! Daar wil je gewoon het schip af kunnen.. Reden om er een keer naar op vakantie te gaan. Zoek je een reismaatje?? :D
    Slecht nieuws over je manager.. Hopelijk hebben ze het verkeerd gehoord..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 111451

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: