Dubai!!!! - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Dubai!!!! - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Dubai!!!!

Blijf op de hoogte en volg Fleur

06 April 2015 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Heey schatjes

We zijn in Dubai!!!!

Whiehoee!! Ik werd zo rond een uurtje of 9 wakker gemaakt door mijn wekker. Ik ben rustig mij om gaan kleden en op naar het ontbijt. Eenmaal aan het ontbijt zag ik dat we er al bijna waren. Dat kan dan tochniet dat we er pas om 12 uur het schip af kunnen? Nee dat kan niet. We mochten er om tien uur al vanaf. Jeeeh kan ik ook nog even naar buiten!!

Ik ben samen met mijn roomie op de hop on hop off bus gesprongen en hebben een leuk tourtje gedaan. Een paar nadelen. A we konden nergens eht uitstappen want daar hadden we geen tijd voor. B konden we het ritje niet eens af maken we moesten weer terug naar het schip. En C ik ben verbrand :P Op zich wa die laatste wel te verwachten :P. Het was echt super mooi weer!! Strak blauwe licht een klein windje en dan de zon die heerlijk schijnt. Fantastisch!!! Zoals ik dus al zei moesten we halverwege het busje af om een taxi terug te pakken naar het schip. Het is wel echt mooi in Dubai! De grootste toren van de wereld (omg ik wou dat ik omhoog kon!!), een wild water park (wou ook dat ik darin kon), mooie hotels, tempels en ook wel veel zand ;)

Eenmaal terug op het schip snel omkleden en aan het werk. Drie klantjes gehad vandaag dus een soort van druk geweest. Ik heb de rest van de dag alle producten weer bij elkaar op zitten tellen. Ook wel weer mooi. Heb ik dat helemaal gedaan, voor haar, want het zou mij een zorg wezen of dat bij elkaar is opgeteld of niet. En dan zegt ze niet eens even dankjewel. Stank voor dank zullen we maar weer zeggen. Nou ik onthou alles! Mijn laatste report van Hannah zal niet zo goed zijn denk ik zo. De vraag is wel nog even of ik de ballen heb om het op papier te zetten. Als Hannah het niet zou lezen ja, maar als ze het wel leest, weet ik niet.

S avonds hebben we ons weer klaar gemaakt om eruit te gaan. Met de shuttle op naar de mall. Want er zou aan de andere kant van de mall en licht show met een fontein zijn. Dat moeten we zien!!! Maar mensen dit is echt de mall van alle malls!! Zooooo groot!!! Zoooooooooo groot!!! En winkels, en niet eens allemaal dure merken. Echt wauw!!!! En de lichtshow was ook zoo mooi!! Hij was wel kort dat is wel weer jammer, maar het was echt een goede show!! Heel gaaf! Daarna op naar voedsel. We hebben chinees gegeten. Was erg lekker!! Dus dat was ook weer geslaagd.
Ik kakte na het eten echt totaal in. Denise wilde niet gaan clubben en weer terug naar het schip. Dus toen Marloes en Branwen naar de club gingen zijn wij nog eventjes door de mall gelopen, maar de winkels gingen al vrij snel dicht. En toen weer terug naar het schip. Nou en dat was lachen! We wilde namelijk een taxi nemen. Dus we liepen terug naar de plek waar de bus ons had afgezet want daar waren taxi's. Ik zweer het je de rij was echt enorm!!!! Geen grap!! Gelukkig zag ik bekende van het schip en zijn we bij hen aangesloten, maar omg als we achteraan hadden moeten aansluiten. Nou denk dat het wel zeker 2 uur had geduurd ofzo.

Bleek dat one direction optrad hier in Dubai. Dus 2000 taxi's waren daar aan het rond rijden. Dus daardoor hadden ze minder taxi's beschikbaar waar wij stonden. Er reden alsnog mega veel taxi's rond. Maar goed. Onze taxi was wel gezellig. One Direction aan en vol gas!! Zo rond een uurtje of half 2 was ik weer terug in mijn cabin. Snel kleren uit pyjama aan en lekker gaan slapen.

Morgen starten we om tien uur dus ik kan een beetje uitslapen?? Het zal vast niet genoeg zijn :P

Love you xxx

  • 14 April 2015 - 19:57

    Jill:

    Jeeh, toch naar buiten! Wat leuk dat je toch nog een glimp kunnen opvangen van Dubai! Ondanks dat je het alleen vanuit de bus en taxi hebt gezien, heb je in ieder geval een indruk op kunnen doen.
    Oh, je mag je manager ook beoordelen. Ik zou gewoon zo eerlijk mogelijk zijn en alles erop zetten: good and bad. Daar heeft zij ook het meeste aan. Misschien akward als zij de slechte dingen leest, maar zij is ook maar een mens en maakt soms ook fouten. Ze kan er alleen wat aan doen, als ze weet wát ze fout doet.
    Die avondshow en die mall klinkt echt fantastisch! Hopelijk heb je veel foto's gemaakt.
    Oh mijn god, one direction! Haha! Het zijn er vrees ik maar vier xD Gelukkig kon je ergens bij aansluiten ja, holy shit, dat was echt drama geweest anders!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 112076

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: