Dubai 2.0 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Dubai 2.0 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Dubai 2.0

Blijf op de hoogte en volg Fleur

06 April 2015 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Heey guys

Vandaag begin weer een nieuwe cruise!

Naja een gedeelte dan, want het is nog steeds de world cruise ;) Nog steeds in Dubai zijn we maar dit keer kon ik niet het schip af. We moesten om 10 uur namelijk al werken. Om 8 uur ging mijn wekker want ik moest nog douche. Gedouched, aangekleed, opgemaakt en nog een verslagje geschreven. Ik ben weer helemaal up to date nu! Wie weet hoe lang ik het vol houd.

Nou om tien uur richting de spa. We hadden geen meeting maar moesten wel alles klaar zetten voor embarkation want dat hadden we nog niet gedaan. Binnen een half uur waren we daar wel mee klaar, maar om 12 uur kwamen de nieuwe passagiers pas het schip op.... Dus we hadden echt niks te doen en konden makkelijk om elf uur beginnen. Maar goed we maken er het beste van. Na mijn pauze had ik een klantje. En daarna was het alweer tijd voor de boat drill. In deze hele tijd was het zo dood in de spa. Niemand kwam langs. Het was alsof 700 passagiers er af zijn gegaan en er nog geen 100 voor terug zijn gekomen.

Na de boat drill kom onze oh zo lieve manager een meeting houden. Een meeting waarin ze naar ons schreeuwde dat het niet acceptabel was de we de hele dag hebben gewerkt en niemand een hydropoolpas heeft verkocht of afspraken heeft geboekt. Naja dan bijt je toch al bijna je tong af omdat je eigenlijk wilt zeggen; er was niemand. Maar nee dat kan je niet zeggen want de manager weet en zegt dat heel veel mensen Dubai en Muscat (morgen) al hebben gezien en dus het schip niet af gaan en wij ze dan moeten/kunnen boeken. Zegt mevrouw die vandaag lekker Dubai in is gegaan... Goed
wederom is heel de spa weer klaar met haar.

Na de meeting werden we vol op promotie gegooid. Ik had nog een klantje. En daarna moest ik ook promoten. Stonden we met z'n drieen bij het zwembad waar de Sailaway party was..... anderhalve paardenkop het is echt verschrikkelijk. Nou was het ook wel 6 uur dus veel mensen maakte zich klaar voor diner.

Dus het was weer een gezellig, harmonieuse, drukke dag.... not!!! Onderling gaat het wel weer erg goed zo dat is fijn. Maar deze duivel weet echt veel te verpesten.

Morgen zijn we in Muscat en ben ik lekker de hele dag vrij! Ik weet nog niet wat we gaan doen, dat word een verrassing ;) Owh ik zal nog even mijn vrije dagen doorgeven.

- 6-4: Muscat (hele dag)
- 8-4: Sea (2:30-eind)
- 13-4: Suez (08:00-2:30) (Suez is geen port maar hetzelfde als de panama kanaal)
- 17-4: Valetta (hele dag)
- 20-4: Lisbon (8:00-2:30)

En daarna zijn we weer terug in Southampton. Iedereen duim alsjeblieft mee dat de tijd snel gaat!! ;)

Love you xxxx

  • 14 April 2015 - 20:00

    Jill:

    Ik wilde op je manager-verhaal in gaan en toen dacht ik 'don't bother'... Helaas zitten jullie wel met haar opgescheept en daarom maakt het voor mij een stuk makkelijker om eroverheen te lezen. Ik kan jullie alleen maar sterkte wensen ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 112077

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: