Chocola - Reisverslag uit Akaba, Jordanië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Chocola - Reisverslag uit Akaba, Jordanië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Chocola

Blijf op de hoogte en volg Fleur

13 April 2015 | Jordanië, Akaba

Heeey guys

Vandaag een rustige dag.

Een dag van af en toe een klantje en promotie staan. Het viel eigenlijk nog wel mee hoe vaak ik op promotie moest staan. Maar het was niet echt een bijzondere dag. Zoals altijd eigenlijk. Ik had van een klantje een doos met chocolaatjes gekregen. Die kwamen natuurlijk op het perfecte moment want ik had niks meer. Alleen dit waren van diie bonbons waarvan je dan eigenlijk niet goed weet wat er in zit. Gelukkig zart er een boekje bij met wat waar in zat. Maar toch heb je van de verkeerde bonbons er tussen zitten.

Ik had vandaag ook weer de eer om Hannah der haar te kleuren. Lucky me. Dus ja was weer een geslaagde dag :P. Owh ik stond vandaag ook nog op promotie in de shops met Lei Lei en ik kan jullie verklappen dat mijn huid er een beetje droog en niet goed uit ziet. Dus ik heb haar een hartverzakking bezorgd door te vertellen wat ik eigenlijk allemaal NIET met mijn huid doe. Dus ik ben na het eten naar de shops gelopen en maar een cleanser en een exfoliater gekocht. En natuurlijk chocola, dat kan niet achter blijven. Ik heb dus lekker mijn gezicht gewassen en gescrubd en het voelt al een stuk beter :P

Nu kijken hoelang ik dit vol ga houden! :P Ik ga me best doen. Morgen ben ik lekker een halve dag vrij. We gaan door het suez kanaal morgen. Zijn we bijna in Europa. Owh dat vergeet ik nog te vertellen. Dit was echt de meest onnodige zeedag ever!!!! We vaarde zooo sloom ik was zwemmend sneller. Man man man. Heel irritant. Ik hou niet van onnodige zeedagen. Maar goed je moet het er maar mee doen. Goed morgen dus Suez kanaal. En dan zijn we bijna in Griekenland. Niet dat ik dan het schip af kan, maar we zijn weer in een port.

Ik moet nog even volhouden en dan mag ik ook het schip af!

Love you xxx

  • 14 April 2015 - 20:17

    Jill:

    Hahaha, zie je: eten! xD
    Oehh, je gaat alweer richting Engeland! Dan hebben we je voor het gevoel weer een beetje dichtbij ons (A) Uit de piratenzone in ieder geval :D Dag Orlando!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Jordanië, Akaba

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 112473

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: