Lissabon - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Lissabon - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Lissabon

Blijf op de hoogte en volg Fleur

02 Mei 2015 | Portugal, Lissabon

Heey liefjes

Omg ik loop zo erg achter!!! I am soooooo sorry maar jullie weten waarschijnlijk al wat mij op heeft gehouden. Ik ga jullie zo snel en mogelijk proberen zo goed mogelijk in te lichten!

Vandaag zijn we in Lissabon. En wat was het weer heerlijk weer. Ik dacht ik ga vandaag lekker proberen te shoppen. Eerst naar de H&M gezocht voordat ik een andere winkel in ging. Nou goed geslaagd al zeg ik het zelf. 114 euro lichter maar daar heb ik wel, drie jurkjes, een broek, een legging, twee topjes en drie werktruitjes voor. Dus ik zeg goed geslaagd. Ik was daarna ook wel weer klaar. Vond het wel weer genoeg geweest :P Had ook niet heel veel tijd natuurlijk want ik had maar een halve dag. Daarna op naar de mac donalds lunchen en wifi scoren!! Nog even gekletst met wat mensen en mijn blogs weer geplaatst. Toen was ik nog up to date :P

Daarna was het weer op naar het schip. En ook weer aan het werk. Dit was mijn laatste port van de world cruise. Het is zo raar dat het einde van de world cruise steeds dichterbij komt. Het leek wel een mega cruise waar nooit een einde aan zou komen. 106 dagen. En nu nog maar twee te gaan en dan zijn we weer in Southampton.

Of ik nog veel klanten had durf ik eigenlijk niet te zeggen dus ik ga dat maar even skippen. Oowwh ik weet trouwens wel wat. Ik had wel een klantje wel meerdere. Want eentje kwam al voor de laatste keer dus daar had ik heel lief 60 pond van gehad al fooi :) Komt u maar!!!! Daarna nog even mijn kamergenoot geknipt voordat ze het schip af gaat. Toch wel raar zo hoor. Ze gaat morgen middag beginnen met der koffer pakken. Zal wel raar zijn.

Anyway verder is er niet echt iets gebeurd geloof ik. Dus hup naar de volgende dag ;)

Love you xxx

  • 03 Mei 2015 - 13:45

    Jill:

    Om één of andere reden kan ik je blog 'lieve dokter' niet openen. "Pagina is niet gevonden", zegt ie en ook op je blog staat ie niet... ?? Gelukkig doet deze het wel :D
    H&M rocks!! Goed geslaagd! Ben benieuwd naar je jurkjes :) Leuk dat je in Lissabon even van het schip kan. Kan me niet herinneren of je daar al eerder geweest bent??
    ZOOO, lekker tippie! Dan heb je het goed gedaan wijffie! Gefeliciteerd!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Lissabon

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 111812

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: