SURPRISEE - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu SURPRISEE - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

SURPRISEE

Blijf op de hoogte en volg Fleur

02 Mei 2015 | Verenigd Koninkrijk, Southampton

Heey guys!!

Nou daar komt het dan. Het verslag waar iedereen op wacht. Of naja misschien ik wel op wacht om te kunnen te vertellen.

We begonnen vandaag een nieuwe cruise. 3 dagen cruise, ook wel party cruise genoemd. Waarom? Er komen jonge mensen en drinken een heleboel. Nou ik kon me daar niet echt een voorstelling van maken. Tot ik op de gangway stond om iedereen te ontvangen. Het ene vrijgezellen clubje na het andere vrijgezelle clubje kwam het schip op. De een luider dan de ander. Dus dat wel een hele grote verandering vergeleken afgelopen cruise. Alles was oud en rolstoelen en wandelstokken. En nu komt het in aparte, sexy vrijgezelle pakje binnen walsen. Dus ja dat was een beetje gek.

Ik stond dus rustig mijn ding te doen en een beetje naar de fotografen te kijken. Draai ik mij om.... zie ik (na een paar seconde) dat mijn vader en mijn zussen daar op de gangway staan. Op mijn schip! Op mijn deck 3!!!! MET KOFFERS!!!!! OMG!!!!!!!! De meeste van jullie zullen het filmpje op facebook wel hebben gezien, zo niet dan is dat een aanrader geeft een goed beeld weer van mijn reactie :P Voor iedereen die het wel al heeft gezien ik heb geen woorden om uit te leggen hoe dat voelde en was. Het was zooo onwerkelijk. En dat blijft het ook eigenlijk.

Snel op de foto, nadat we onze tranen van blijdschap hadden weg geveegd. Zij gingen toen maar wat lunchen en ik moest ook weer verder. Ik snel gelunchd. Iedere bekende die ik zag mega blij vertellen dat mijn vader en zussen aan boord was. Ik had een hoop adrenaline in mijn lichaam. Na mijn lunch waren ze al even in de spa geweest om naar mij te vragen. Want er moesten natuurlijk haren geknipt worden :P En niemand kan dat beter dan ik :P

We hadden netjes onze boat drill gedaan, iedereen weer op de hoogte van de veiligheidsregels en hoe je een reddingsvest aan moet trekken. En toen weer hup naar de spa. Mijn papa zijn haren knippen. Of naja knippen.... scheren :P Weer een beetje bijgekletst. Het was voor ij wel lastig om dingen af te spreken omdat ik officieel nog in dat level geel zit... dus dan mag ik officieel niet in passagiers ruimte komen. Goed die regel kende ik deze cruise niet :P
Ik ben die avond dan ook naar hun cabin geweest, met balkon!!!!! Lekker bij zitten kletsen!! Dat hoort er natuurlijk bij. Vervolgens een soort voedsel overlevingspakket gekregen met twee zakken maltesers, twee zakken bruine m&m's, twee zakken blauwe m&m's en een pakje stroopwafels. Zou ik het redden tot het einde van mijn contract?? Vast niet :P Maar het gaat minder snel dan verwacht!!

Na een heerlijk avond bijkletsen was het tijd om naar bed te gaan. De klok ging namelijk ook weer een uur vooruit. Blegh!!!

Love you xxx

  • 02 Mei 2015 - 21:22

    Marijke:

    Dat filmpje was echt priceless! Zooo super lief

  • 03 Mei 2015 - 13:59

    Jill:

    Het enthousiasme spat ervan af! Heerlijk om te lezen meis.
    Je omschrijving van het nieuwe publiek is echt geniaal, haha! Dat zal wel even aanpassen zijn. Ach, gelukkig was het maar drie dagen ;P
    Wat ontzettend fijn voor je dat je vader met je zussen er waren en dat overlevingspakket is natuurlijk ook een plus :D Haha jou kennende, is dat zo op ja! Haha! Lekker van genieten lieverd!
    Het filmpje is zeker een mooi aandenken, geweldig!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Southampton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 112489

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: