Belgie!!! - Reisverslag uit Zeebrugge, België van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Belgie!!! - Reisverslag uit Zeebrugge, België van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Belgie!!!

Blijf op de hoogte en volg Fleur

02 Mei 2015 | België, Zeebrugge

Heey liefjes

Vandaag zijn we in Belgie.

Vergeet ik helemaal te vertellen.. deze cruise doen we alleen maar ports. Wat op zich helemaal niet verkeerd is. En zeker niet voor mijn vader en zussen, vervelen ze zich in ieder geval niet. Vandaag was het ook de enige formal night die we hadden. Ik begon de ochtend met het knippen van de haren van Debby. Weer lekker een stukje korter en wat laagjes erin. Weer een tevreden klant. Owh overigens vergeet ik te melden. Zij zijn ook mijn sponsers als het gaat om retail :P Ze hebben mij gesteund en daardoor heb ik wel mijn target gehaald en dus 3 uur extra vrij kunnen scoren!! Verklap het al, maar mijn dank is GROOT!!

Nu was het dus de vraag of ik met ze mee het schip af kon. Want ja ik had wel wat uren, maar het was een formal night. Zucht steun kreun. Moeilijk moeilijk moeilijk. Maar toen Keon!! Mijn reddende engel. Ze heeft mij twee uur vrij gegeven en ook met mijn lunch dus dat is 3 uur in totaal. Maar die twee uur heb ik waarschijnlijk helemaal geen recht op gehad. Ssssst!! Maar was echt fijn.

Dus ik snel hup omkleden. Vervolgens stond ik nog op ze te wachten :P. Ik had inmidddels wel weer honger, maar zij nog niet. Zij hebben namelijk het buffet ontdekt :P hahah. Dus ik alleen gegeten en zij een drankje gedaan. Aan een strandtentje, met het zonnetje, wel nog een jasje aan maar dat is niet zo erg. Dus was een lekker dagje. Vervolgens moest ik weer terug en heb ik hun daar achter gelaten. Wat wel raar was, want ik had de hele tijd het idee dat zij weer terug naar Nederland gingen :P Maar zij kwamen ook weer terug op het schip. Nou dat zit er nog steeds niet in.

Ik rennen rennen rennen en was op de minuut op tijd in de salon voor de rest van mijn werkdag. Vandaag besloten we 's avonds de club in te gaan :P Even voor alle duidelijkheid. Deze 'club' is normaal uitgestorven. Maar omdat het een party cruise is was het ook wel echt een club. Eerst even mooie foto's maken bij de trap en in een soort stuido. En toen was het dansen!! Whoehoe!! Lekker gedanst en toen rond een uurtje of twaalf waren we allemaal wel moe (ik mag er ook weer om kwart over 6 uit :P) en onze voeten vonden de hakken ook niet echt leuk meer :P Dus toen zijn we lekker in ons bedje gekropen.

Morgen zijn we in Frankrijk en dan heb ik weer een leuke klant hoor.... :P

Love you xxx

  • 03 Mei 2015 - 14:04

    Jill:

    Haha, nog meer voordelen als je familie aan boord is! Extra drie uur om met hen te besteden, nicee!!
    Wat super lief dat je collega voor je geregeld heeft dat je even vrij kon nemen.
    Het klinkt alsof jullie een te gekke dag gehad hebben! België ontdekt, lekker gegeten, super leuk feestje, leuk wijffie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Zeebrugge

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 112528

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: