Le Harve - Reisverslag uit Le Havre, Frankrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Le Harve - Reisverslag uit Le Havre, Frankrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Le Harve

Blijf op de hoogte en volg Fleur

02 Mei 2015 | Frankrijk, Le Havre

Heey guys

Vandaag zijn we in Frankrijk.

Dit is overigens de eerste keer dat ik in frankrijk ben met het schip. Ik begon mijn dag natuurlijk met promotie, anders zou mijn dag niet compleet zijn. Vervolgens had ik Evelien in mijn stoel zitten. We gaan een flink stuk korter. Maar dit keer ook echt. 9 van de tien keer wilt ze het wel maar durft ze het niet en nu hebben we het gewoon gedaan en het staat Super!!!! Zie je geen betere kapster dan ik :P Oke nu heb ik wel weer genoeg veren in mijn eigen reet gestoken.

Na Evelien ging ik heel voorzichtig vragen of ik mijn uren mocht opnemen om er weer even uit te kunnen. En het mocht Hoereee. Dus ik eer snel omkleden, weer wachten op de rest :P En toen zaten we weer in de bus. Even wat rond gelopen, geprobeerd te winkelen maar dat lukte bij mij in ieder geval niet :P Vervolgens een lekkere crepe gegeten. Ik zonder moeite maar de rest weer met iets meer moeite, aangezien vandaag ook weer het ontbijt erg aantrekkelijk was :P Nog een crepe meegenomen om nog even snel te eten voor ik weer ging werken.

Toen was het voor mij alweer tijd om de bus weer in te stappen. Omgekleed en weer gewerkt. We hadden vandaag super veel salon tasters.... en daar hou ik niet zo van. Als ik er eentje heb overleef ik het wel. Maar had er nu 3 of 4 achter elkaar. Dan vind ik het niet meer leuk. Maar toch (per toeval) iets verkocht en zo mijn target gehaald, BINGO!!! Toen ik klaar was met mijn laatste klant zei Keon; Fleur als jee zachtjes opruimd mag je daarna weg. Dus ik liep om 7 uur de spa uit!! Ideaal!! Want ik ging natuurlijk uit eten.

Dus ik had rustig de tijd om mijn haar te krullen en me mooi te maken. Vervolgens nog even snel mijn was erin gedaan en hup op naar de familie. Daar meteen weer door naar het restaurant. We moesten even wachten want het was druk, dus dan maar even wat drinken. Daar vochten papa en ik om de rekening. Gelukkig heb ik gewoon. Zoals altijd :P Wat ben ik toch goed ;) Toen in het restaurant ook weer gevochten om de rekening en weer had ik gewonnen 2-0 :P Ik heb heerlijk gegeten. Ik had nog nooit gegeten in de Merridean dus dat was ook wel leuk. En het eten was precies genoeg.

En toen kwam het, we gingen naar de 4-tunes!!!!!!!! Want die waren weer terug op het schip!! Woepieeeee. En ik kan jullie vertellen dat papa, Debby en Evelien heeeeeeeeeel goed snappen waarom ik altijd zo enthausiast ben!!! Want wat waren ze weer goed!!!! Er zaten natuurlijk ook weer drie vrijgezellen party's in het publiek die graag ook de aandacht deelde :P Maar de gozers speelde daar echt super op in en het was echt geweldig!!!!!! Love it!!!! Ik ben nog steeds een reden of een excuus aan het verzinnen om ze naar Nederland te halen om ze ook aan jullie te laten horen :P

Nou dat was dus een geweldige avond. Daarna nog even staan dansen in de club! En toen was het weer een beetje bed tijd. Het echt afscheid komt morgen pas,,, help!! Dus vandaag kon ik nog zeggen; tot morgen

Love you xxx

  • 03 Mei 2015 - 14:07

    Jill:

    Oeh, spannend! Hoe lang is Eef d'r haar nu?
    YESS, en je target gehaald! Super meis!
    AAHHH ONEERLIJK! Nu hebben je paps en je zussen ze wel gehoord! Hebben zij nu wel gefilmd? Ik wil ze ook zien!!! Misschien kan je ze vragen voor je welcome home party?? :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Le Havre

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 112481

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: