Irritatie ;) - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Irritatie ;) - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Irritatie ;)

03 Mei 2015 | Verenigd Koninkrijk, Southampton

Heey liefjes

We zijn weer onderweg hoor.

Op naar de middellandse zee. Veel ports heb ik al gezien. Owh dat doet me nog herinneren moet nog even vertellen wanneer ik vrij ben. Ik heb dit keer weer netjes een schema gekregen. Dus dat zal ik straks nog even doorgeven. Het is echt wel weer even wennen in de spa. Want het is weer een stuk rustiger dan gewend. In de world cruise waren we eigenlijk echt druk en nu moeten we het echt hebben van onze formal nights. Dus het was weer rustig vandaag. Morgen is namelijk onze formal night. En het is nog echt absoluut niet vol geboekt.

Het zijn wel weer bijzondere mensen die aan boord zijn gekomen. Sommige mensen groeten je niet eens als je gedag zegt. Dus geloof niet dat ik ze heel aardig vind. En dat is best wel irritant want ik moet nog 17 dagen met ze. Maar goed dat overleven we ook wel weer ;) We blijven aftellen. Of naja ik blijf aftellen :P Vandaag verder niet zoveel gedaan geloof ik. We hadden de raffle. Owh ja... Ik mag tegenwoordig weer een heleboel hosten... Dus vandaag mocht ik ook de raffle hosten. Volgens mij deed ik het wel redelijk goed dus dat is wel fijn. Maar het is wel irritant af en toe.

Vandaag hadden we ook de haarshow. Nou ook zoiets irritants. Want Hannah had dan een power point en we moesten dingen veranderen. En tot op het moment dat we de haarshow hadden hebben we nooit iets doorgenomen. Dus uiteindelijk weer een beetje op dezelfde manier gedaan als altijd. We hadden nu wel wat leuker publiek wat ook reageerde op mij dus dat was ook wel fijn.

Dus al met al was het allemaal nog niet zo erg, maar het is gewoon irritant soms dat er van alles word gezegd en niks word gedaan ;) Maar goed.. Komt wel goed ;)

Morgen onze eerste formal, we hebben er maar vier deze cruise (gelukkig)

• 07 Mei 2015 - 10:08

Het is totaal andere cruise natuurlijk, dus logisch dat daar ook ander (minder gezellig ;p) publiek op af komt. Je bent zo te horen wel goed door alles heen gekomen en lukt het een dagje niet? Dan heb je altijd nog die voorraad stroopwafels en M&M's xD