Bruidje - Reisverslag uit Cádiz, Spanje van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Bruidje - Reisverslag uit Cádiz, Spanje van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Bruidje

03 Mei 2015 | Spanje, Cádiz

Heey guys

Vandaag weer formal.

Whoepie de poepie!! Het was in ieder geval een stuk drukker dan de vorige keer. Wat dan wel weer lekker was. Ik had ook een bruidje vandaag, die ging haar geloftes opnieuw afleggen ofzo. Zij was een bijzonder klantje. Aan de ene kant was ze heel lief maar aan de andere kant was het echt zo'n muts en zeur tegelijk. Dus ik ben er nog niet over uit wat ik er nou van vind :P

Het is wel grappig hoe we (ik) in de world cruise best wel veel geld maakte met niet heel veel services, omdat er veel kleurtje waren en veel mensen geknipt moesten worden. Nu is het echt; je werkt jezelf weer helemaal uit de naad. Zweet je kapot, pijn in je armen en je zet net 200 pond om. Whoepie.... Goed hoort er weer bij. Ik moet daarom ook weer wat focussen op mijn retail. Maar ja dat vind a lastig en b heb ik daar eigenlijk helemaal geen zin in. Maar goed. Hoort erbij. Wie weet levert het nog iets op.

Verder wederom niet zoveel gebeurd. (ik onthou het allemaal niet jongens... alle dagen lijken zo veel op elkaar!!!)Ik ga maar gauw door naar morgen want ik weet wel wat er toen is gebeurd!!

• 07 Mei 2015 - 10:15

Ja ik kan me dat heel goed voorstellen. Als ik een keer een druk weekend had en zondagavond of zelfs maandag pas schreef, dan moest ik echt Daphne d'r blogs erbij gaan halen. Je vergeet het heel snel!
    Wel leuk dat je een bruidje hebt mogen doen; kan je alvast oefenen als je ons haar over tig jaar gaat doen :)
    Balen van de omzet.. Op die worldcruise zaten duidelijk mensen met geld. Succes je retail: gewoon lekker slijmen, doet wonderen :D