Corfu - Reisverslag uit Kérkyra, Griekenland van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Corfu - Reisverslag uit Kérkyra, Griekenland van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Corfu

11 Mei 2015 | Griekenland, Kérkyra

Heey liefjes

Vandaag zijn we in Corfu!

Hier ben ik nog nooit geweest dus dat is erg leuk!! Ik moest werken in de ochtend. Maar omdat ik nog wat uren had mocht ik om half 12 lekker alweer het schipje af! Whoehoe!!!!! Ik ben samen met Denise naar buiten gegaan. En het is toch lekker weer!!! Aaaah heerlijk. Word je toch zoo blij van!! Of naja ik wel

We hebben een beetje rond de stad gelopen. Het stonk wel overal heel erg... riolering daar zeg je u tegen Daarna hebben we lekker zitten lunchen. Ik een zeer goede pizza naar binnen gewerkt, jamjamjam!!!! Nog even wifi gehad natuurlijk. Toen liepen we langs zo'n vis spa. Waar van die visjes aan je voeten eten enzo. Nou ik hoef dat allemaal niet maar Denise wilde dat wel nog eens proberen. Goed zijn met der voeten in het water, ik vervolgens maar aan een manicure. Moet toch ook wat doen Nadat mijn handen en haar handen en voeten weer netjes waren nog even wifi gescored en toen was het alweer tijd om naar het schip te gaan.

We hadden nog even tijd om in de tax free shop te winkelen. En dan vooral Denise Weer terug op het schip heb ik wat foto's voor mezelf laten afdrukken. Moet ook gebeuren Dus heb nog wat extra foto's om mee naar huis te nemen!! Altijd leuk

Verder is er eigenlijk niet echt veel gebeurd. Waarschijnlijk het gebruikelijk, wassen, beetje opruimen, slapen Jullie kennen het wel in middels
Dus maar weer gauw op naar morgen!

• 20 Mei 2015 - 16:05

Schandalig, reageer nu pas op de blogs. Ondertussen is deze dag al bijna twee weken geleden.
    Corfu klinkt heerlijk: lekker een middagje vrij en jezelf laten verwennen, prima! Ik zou ook voor de manicure gegaan zijn. Bah al die sabbelende vissen aan je tenen... Bleh!