Venice - Reisverslag uit Venetië, Italië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Venice - Reisverslag uit Venetië, Italië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Venice

Blijf op de hoogte en volg Fleur

11 Mei 2015 | Italië, Venetië

Heey guys

Vandaag zijn we in Venice!!!

En het was een bijzondere dag kan ik je vertellen. Goed ik ging eerst ontbijten en wilde eigenlijk aan Hannah vragen of ik wat extra uren mocht opnemen aangezien ik die nog had. Maar Patrick was me voor dus dat kon niet meer. Naja dan niet. Hoe ik weer meer uren over voor de volgende cruises. Ik ging na mijn ontbijt rustig het schip af. Met het bootje naar het Marco's plein. Lekker rondgelopen. En wat werd het weer mooi weer. Alweer Heerlijk zonnetje. Nog geprobeerd te winkelen maar niet echt gelukt. Dus dan maar op Marco's plein wat drinken en eten. Had toch nog geld over. Ik aan een verse juice en een pizza'tje. Jam jam. En daarna weer terug naar het schip.

In de terminal nog even wifi gescoord. Maar toen ik het schip weer in wilde lopen moest crew blijkbaar een totaal andere kant op. Dus ik moest weer mega ver terug lopen. Gelukkig was ik wel optijd weg gegaan. Mijn hemel maar was echt om. En nergens stonden boordjes, met crew deze kant op ofzo. Niks!! Naja stom toch. Nou echt op de minuut had ik het gehaald en was ik op tijd boven. Vervolgens was ik aan het wachten om mijn klanten en toen voelde ik me niet zo lekker worden.

Na mijn eerste klantje had ik even rust, dus ben ik even in de couples kamer gaan zitten in de hoop dat het wat beter werd. Als ik zit ging het wel een beetje, maar nog niet fantastisch. Klantje twee de deur uit, snel naar de wc gegaan. Had ik diaree.... Whoepiee... Naja dat is nog wel te overleven. En bij klantje drie kon ik echt niet meer. En dan voel ik me zo schuldig tegenover de klant. Want ik ben dan echt niet meer gezellig. Ik was echt aan het overleven. En toen ik aan het fohnen was verloor ik alle kracht uit mijn armen en lichaam. Toen ben ik toch nog maar even naar de wc gegaan en toen ging het fout. Nou officieel moet je dan dus meteen naar je cabin en de medical bellen. Maar er was niemand om die vrouw verder te fohnen. Dus ik; nee het gaat wel weer, voel me beter dan twee minuten geleden. En dat was ook zo. Dus ik die vrouw der haren verder gedaan en daarna hup naar de medical. Toen werd ik geisoleert. Dat betekend je word opgesloten in een kamer in de medical centre en daar mag je 24 uur na je laatste (overgeven of diaree) niet meer uit. Dat werd bij mij elke keer een beetje later omdat mijn lichaam nog twee keer zoiets had van, ga jij maar naar de wc.

Dus dit heb ik ook weer meegemaakt. Het is langg geleden dat ik ziek ben geweest en ik weet precies weer waarom ik dat niet leuk vond Later die avond kreeg ik een kamergenoot omdat ze niet genoeg kamers hadden. Was het Lei Lei. Dus ik denk dat we iets verkeerds in Dubrovnik hebben gegeten ofzo. Maar goed, mag dus nog even in de medical blijven.

Love you xxx

  • 20 Mei 2015 - 16:20

    Jill:

    Oh jeetje, wijffie! Wat zo'n leuke dag in Venitie had moeten worden is geëindigd in een drama. Wat ontzettend vervelend! Ik moest wel lachen toen je schreef dat Lei Lei je kan vergezellen, dat is dan wel enigszins komisch aan dit hele verhaal. Wel heftig dat je een dag geïsoleerd zit.. Net alsof je één of andere besmettelijke ziekte meedraagt.. Hopelijk voel je je ondertussen alweer beter.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Venetië

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 112509

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: