Isolation - Reisverslag uit Venetië, Italië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Isolation - Reisverslag uit Venetië, Italië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Isolation

Blijf op de hoogte en volg Fleur

11 Mei 2015 | Italië, Venetië

Heey liefjes

Naja vandaag de hele dag in de medical doorgebracht.

Dus er valt weinig te vertellen. Lei Lei heeft wel nog een beetje lopen spoken s nachts. Maar was vandaag ook weer netjes gestopt met spugen enzo. Ik het merendeel van de dag geslapen. Maar mijn lichaam doet zo'n pijn he!!!! Whaajooo!! Dat ik daarvan af en toe niet kan slapen.
Ik werd om 8 uur weer vrij gelaten en mocht weer terug naar mijn kamer. Nou ik ben van het ene bed naar het andere bed gegaan en weer verder gaan slapen. Ik heb mazzel dat ik morgen pas om 2.30 hoef te beginnen. Denk dat mijn lichaam het anders ook niet aan kan.

We gaan het mee maken morgen!

Love you xxx

  • 20 Mei 2015 - 16:22

    Jill:

    "Ik ben weer vrijgelaten", haha! Sorry, ik moet toch een beetje wennen aan de situatie. Lekker uitzieken, groot gelijk meis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Venetië

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 111936

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: