Weer aan het werk - Reisverslag uit Venetië, Italië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Weer aan het werk - Reisverslag uit Venetië, Italië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Weer aan het werk

Blijf op de hoogte en volg Fleur

11 Mei 2015 | Italië, Venetië

Heey liefjes

Nou vandaag moeten we weer aan de slag.

Ik heb bijna 15 uur geslapen. Dus je zou zeggen dat ik niet moe kan zijn. Maar mijn lichaam dacht daar duidelijk anders over. Ben in de douche gaan staan en heb lekker gedoucht. Aangekleed en toen maar wat eten. Voorzichtig wat gegeten. Ik merk dat mijn buik echt van streek raakt als ie leeg is, dat vind ie niet leuk. Maar omdat het dan zo'n pijn doet heb je het gevoel dat je maar beter niks kan eten. Maar netjes twee broodjes op en wat fruit.
Daarna was het hard werken!!! Formal night!! Achter elkaar door. Gelukkig waren ze redelijk aardig, maar toch nog een dag van overleven hoor!! Pffff. Aan het eind van de dag was ik helemaal op. Geen kracht meer, geen energie meer, niks. Buik weer van streek natuurlijk. Weer wat gegeten in de crew mess, want daar is het zo lekker Maar later toen ik op mijn bedje lag werd mijn buik alweer wat rustiger!

Ik zou echt een kruik willen dan!!! Aaaah zoo lekker is dat!! Een warme kruik op je buik!!! We beginnen we aan onze terug weg (gelukkig). Het is positief want ik vind deze passagiers echt drie keer niks. En het is negatief want het duurt zo lang. We hebben nog twee zeedagen tot Gibraltar en na Gibraltar ook weer twee zeedagen! Pffff. Maar jongens als deze cruise voorbij is dan zijn we er toch echt wel bijna!!! Een drie daagse cruise, een baltic cruise (wat veel port dagen heeft, weinig zeedagen en een hoop nieuwe ports) en dan weer een middellandse zee. Die laatste is dan wel weer wat minder. Maar dan ga ik lekker inpakken, hebben we een nieuwe manager, kan het me eigenlijk toch allemaal geen reet schelen want ik ga toch weg Ik wil alleen heel graag mijn vluchtdetails!!! Als ik die heb!!! En er staat ook daadwerkelijk 16 juni op of eerder. Dan ga ik juichen he!! Als het later is ga ik huilen. Maar daar ga ik niet van uit.

Nou nog twee dagen tot Gibraltar, lets do it....

Love you xxx

  • 20 Mei 2015 - 16:24

    Jill:

    Dan val je ook wel meteen met je neus in de boter zeg.. Formal Night.. Jeetje, lekker dan. Tijd om bij te komen heb je niet. Máár, you've made it! Knap meid. En dan mag je ook nog bijna aftellen. Lekker hoor wijffie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Venetië

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 111946

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: