Spelletjes? - Reisverslag uit Venetië, Italië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Spelletjes? - Reisverslag uit Venetië, Italië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Spelletjes?

Blijf op de hoogte en volg Fleur

11 Mei 2015 | Italië, Venetië

Heey schatjes

Nou deze dag was,,,, iets wat bijzonder.

Ik had in eerste instantie twee klanten. Toen had ik er geen een meer. Een was voor Kalantee en de ander komt nu morgen. Dus ja... Wat moet je dan de hele dag doen. Promotiee!!!!! Whiehoee. Maar we hebben nieuwe retail targets. Als ik 92 pond retail mag ik om 6 uur naar huis. Ik ben daar altijd een beetje voorzichtig mee, want de laatste tijd gebeurd er niks. Nou verkoop ik zomaar een sunglow en een brush!!! Whiehoe 32 pond. Nog 60 te gaan. Die is nooit gekomen....

Ik verpest het al voor jullie Ik heb wel alles geprobeerd en meer kon ik ook echt niet doen. Ik heb wel nog 3 tp gehaald. Maar verder mocht dat ook niet echt baten. Als ik nog 4 crosspromotions heb dan krijg ik een uur ofzo. Nou als ik ergens niet goed in ben is het crosspromotions. Dus daar lig ik ook niet wakker van.

Nou toen er geen einde aan deze dag bleek te komen gebeurde het volgende. We moesten naar de relaxroom. Wij daar heen. Kom ik binnen zie ik de 'voor de slecht ziedende' versie van Yenga staan (een hele grote versie). Toen later zag ik ook nog wijn staan. Ik denk; noouu wat gaan we doen. Eerst dacht ik nog iets met producten en als je het goed hebt mag je een Yenga blokje pakken ofzo. Geen idee iets in die trant. Want gewoon voor de leuk dat kan bijna niet hier in de spa. Maaaaar het was gewoon voor de leuk!!!! Whaajooo!!! En het word nog veel beter we kregen zelfs voedsel!!!! Pizza, loempia'tjes, frietjes!! Een groot feest!!! En het mooiste was mijn team had gewonnen!!!! Whoehoe!!!! Dus eigenlijk was het een hele leuke avond. Dus een dag toch nog wel goed afgesloten he

Morgen dan eindelijk Gibraltar, niet dat ik vrij ben. Maar dan is het einde van de cruise wel bijna zichtbaar

Love you xxx

  • 20 Mei 2015 - 16:28

    Jill:

    ......... Was dat Hannah's idee? Die spelletjes avond?? :O
    Je gaat me toch niet vertellen... dat zij leuke dingen organiseert...??!!!!! WAJOOOHH!!!
    Lekker eten, spelletjes en leuke mensen, wat wil je nou nog meer. Heeft ze iets goed te maken of zo?? xD

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Venetië

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 111910

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: