Bijzondere gangway - Reisverslag uit Venetië, Italië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Bijzondere gangway - Reisverslag uit Venetië, Italië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Bijzondere gangway

Blijf op de hoogte en volg Fleur

21 Mei 2015 | Italië, Venetië

Heey guys

Portdag vandaag!!

Whiehoe laatste port dag dus bijna einde cruise ;) Deze dag begon als elk ander met promotie. Dus dat netjes gedaan. Daarna was het tijd om de gangway op te zetten. Want we varen om 12 uur al weg in Gibraltar. En ik kan je vertellen dit was een interresante gangway. Aller eerst is het echt niet normaal hoeveel mensen er in een rolstoel of een scooter zitten deze cruise!! Er stond een parade zeg maar. Allemaal te wachten op de lift. Nou vervolgens stonden we een beetje rustig te kijken hoe iedereen terug kwam. Vervolgens begon het te stinken. Paarden poep ofzo. Nou beetje jammer natuurlijk. Dus ik zie een mevrouw binnen komen met haar man en de security officer er achteraan. Die vrouw was helemaal verward. Dus ik dacht er is iets ergs gebeurd met haar. Vervolgens zijn de officer; Nee geeft niet, kan gebeuren blablabla. Toen bekeek ik deze mevrouw wat beter. En ik zag dat ze wat bruins op der benen had zitten. Ik denk; naja modder misschien. (je voelt hem misschhien al aan komen) De vrouw passeert mij en ik kijk achterom en ik zie dat ze in der broek heeft gepoept. Nou verklaart wel meteen waarom het stinkt. Echt te zielig gewoon!!! En ze mocht niet naar de cabin. Dus ze stond daar maar een beetje in een hoek. Ik zou echt de eerste wc in willen stappen of de douche in mijn cabin, vervolgens heel hard huilen en er voor drie dagen niet uit komen. En als ik er dan uit kom hopen dat niemand me herkent. Vervolgens na 15 minuten ofzo kwam er een dokter met een schortje en hij bracht hen dan naar de cabin. Zorgde dat er verder niemand met hen in de lift zat. En waarschijnlijk heeft ie nog wel ander onderzoek gedaan maar daar was ik natuurlijk niet bij.

Hierdoor weet ik ook meteen dat ik nooit van mijn leven een baantje bij de housekeeping wil want die mochten alles schoonmaken. Nou nee dankje ;) De rest van de passagiers komt ook weer op het schip. Vervolgens komt er een lift naar beneden. En er zit zo'n iets wat dikkere man in zo'n scootertje. De lift is gearrivveerd hij zegt (wat ik niet heb gehoord); reverse en rijd vervolgens zo over de teen van iemand anders. Die vrouw begon te gillen. Ik dacht die is gebroken (meer van haar reactie dan dat ik dacht dat het echt iets ernstigs was). Vervolgens zegt de man sorry en rijd zo de lift in. Waarop er natuurlijk een woordenwisseling kwam tussen man in scooter, man van gewonde vrouw en vrouw van man in scooter. Dus ja dat was weer interessant. Weer wat meegemaakt :P

De rest van de dag was dan ook verder redelijk saai. Ik ben vooral aan het aftellen voor deze stomme cruise om te eindigen. Ooowwh vergeet ik nog bijna te vertellen. Jackie is onze HR manager (volgens mij heb ik wel eens over haar vertelt) zij is degene die er voor zorgt dat we allemaal happy zijn hier op het schip. Anyway zij komt altijd haar haar doen bij mij, super lieve vrouw? meid? Anyway. Ze is zwanger!!!!! Super leuk!! Ik dacht eerst dat ze gewoon was aangekomen maar ze is zwanger. Sooo cute!!!! Dus er was een babyshower georganiseerd en ze wist van niks. En ik mocht ook komen. Nou super leuk!!! Ennnn lekker eten!!!! Whoehoe!!!! Dus was erg gezellig!!

Daardoor eindigde mijn dag wel wat later dan normaal dus maar snel gaan slapen!

Love you xxx

  • 14 Juni 2015 - 17:49

    Jill:

    Eigenlijk kan ik hier gewoon niet meer op reageren, maar ik doe het lekker toch! Het kan bijna niet meer, dus ik ga het er nog lekker van nemen ;)
    En wat ben ik blij dat ik nog even je blogs lees, want dit had ik toch niet willen missen!! Haha! Wat erg van die vrouw!! Zielig ook wel, maar achteraf vooral hilarisch! En wat ben je dan blij dat het jou niet gebeurd is xD En dan ook die man in die scootmobiel hahahaha, oh my god! Gelukkig was die cruise bijna afgelopen, want anders hadden alle bejaarden elkaar de nek omgedraaid ;p
    Babynieuws!! Altijd leuk! Werkt haar vriend/man ook op het schip dan of heb je sappigere roddels? :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Venetië

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 111831

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: