Headoffice - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Headoffice - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Headoffice

Blijf op de hoogte en volg Fleur

21 Mei 2015 | Verenigd Koninkrijk, Southampton

Heey schatjes

Nou vandaag was het zover, headoffice....

Allemaal netjes om 9 uur klaar met haar gedaan, make-up alles erop en eraan! Daar kwamen ze hoor. Pfff deze mevrouw heeft er zin in. Ze heeft wel een paar goede tips gegeven, maar ze had zo'n bepaalde manier van praten. Luid waardoor je denkt dat ze boos is, maar ze is dan eigenlijk niet boos. Beetje bijzonder. Maar goed alles is verder goed gegaan. Dus we mochten om tien uur weer weg om om elf uur weer terug te komen. Nuttig he.

Ik heb een beetje zitten internetten en toen was het weer tijd om naar werk te gaan. Spa tours gedaan, op de gangway gestaan. De gemiddelde leeftijd is een stuk jonger vergeleken de middellandsezee cruise!! Dus dat maakt het al een stuk leuker en ze zijn ook een stuk vriendelijker dan de vorige cruise. Nog een bonus!!!! Ik ben weer helemaal blij :P

Doordat headoffice het schip op was gekomen moesten we dus ook tot half tien werken.... Nou dat gaat ook allemaal nergens over. We stonden dus ook een beetje met z'n alle te geinen in de hal. Totdat Hannah weer terug kwam, toen moesten we weer normaal doen. Zij is namelijk de persoon die niet wilt dat andere mensen lol hebben. Dus dan moeten we allemaal maar serieus zijn.

Nog even met z'n alle handdoeken gevouwen en toen mochten we naar huis!!! Woepieee!!!! Maar nog steeds geen informatie of ik morgen vrij ben ik belgie. Want mijn manager is een gestoorde idioot die dat niet meteen wilt regelen voor mij. Waardoor ik niet aan mijn familie kan vertellen hoe laat we moeten afspreken. Haat haar :P

Goed, we gaan het zien morgen!

Love you xxx

  • 14 Juni 2015 - 18:03

    Jill:

    Hmm.. jonge klanten, vriendelijke klanten klinkt al wel beter. Jammer van het werken tot 21.30 en je irritante manager. Ach, gelukkig ligt dat al weer in het verschiet ;) Dat is het voordeel van zo laat je blogs lezen :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Southampton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 111851

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: