Formal?? - Reisverslag uit Zeebrugge, België van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Formal?? - Reisverslag uit Zeebrugge, België van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Formal??

Blijf op de hoogte en volg Fleur

25 Mei 2015 | België, Zeebrugge

Heey guys

Onze eerste formal night.

Nou dat was echt belachelijk. Als je naar onze kolom keek zou je absoluut niet zeggen dat het formal night was. Iedereen was druk behalve de salon. Dat sloeg echt nergens op. Ik heb dus maar een paar klantjes gedaan en verder vrij weinig. Natuurlijk op promotie gestaan. Dat blijft erin. Hoort erbij :P Gaat er nooit meer uit.

Owh volgens mij ben ik vandaag naar een of andere meeting geweest. Dit is een meeting met mensen van het schip wat we moeten verbeteren in het schip en wat we kunnen doen om het leuker te maken. Dus ja was wel interessant. Ik heb onze party request ingeleverd. De spa gaat weer een party hosten. De uniform swap!! Dat word een andermans uniform aantrekken. Wel grappig :P Maar welke ga ik aan trekken :P To be continued :P

Nou meer weet ik niet meer te vertellen want deze dag is alweer 6 dagen geleden ;) Dus gauw op naar de volgende dag :P

Love you xxx

  • 14 Juni 2015 - 18:10

    Jill:

    Haha, ja dat is lastig he, een blog een schrijven over zes dagen geleden. Zo te lezen was het niet een heel erg boeiende dag, dus dat scheelt weer ;) Die swap party klinkt inderdaad super grappig. Wiens uniform is het geworden??? :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Zeebrugge

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 111450

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: