FLIGHTDETAILS!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Cádiz, Spanje van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu FLIGHTDETAILS!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Cádiz, Spanje van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

FLIGHTDETAILS!!!!!!!!!!!!

Blijf op de hoogte en volg Fleur

05 Juni 2015 | Spanje, Cádiz

Heey guys!!

Wat een FAN-TAS-TISCHE dag!!!!!!!!!!

Echt deze dag kon niet mee perfect zijn dan dat die was. Ik begon deze dag toch wel met wat lood in mijn schoenen. En toen ik in mijn kolom keek werd dat lood alleen maar zwaarde. Ik had twee klanten... Het is een formal night en ik had twee klanten. Goed,, daar doen we het dan maar mee. Toen werd Patrick ziek (dat is niet fantastisch overigens), maar daardoor schoven al zijn afspraken naar mij toe. Waarom naar mij geen idee maar dat gebeurde er. Dat vond ik in eerste instantie niet leuk, maar ik dacht ik ga er het beste van maken.

Dus ik mijn eerste klantje. Lieve vrouw, gewassen, gefohnd, allemaal netjes verlopen. En toen kwam het er op aan... Mijn retail. Dus ik netjes uitleggen wat ik heb gebruikt wat ik haar adviseerde en BOEJAAAA ze kocht zomaar de eye duo van 92 pond. Hoppakee!!!! Vroeg niet eens naar de prijs. BETERRRR. Dus ik natuurlijk al helemaal happy. Ik was alweer trots op mezelf hahah! Volgende klant, nog een keer proberen. Deze wilde alleen niet kopen. Goed jammer volgende keer meer geluk. Toen kwam er een man. En meestal kan ik echt niet retailen bij een man. Deze had overigens langer haar dan ik, hou ik ook niet van. Dus was allemaal erg bijzonder, MAAAARRR hij kocht wel een eye rviver van 35 pond!! Fleur is on the roll!!!!!!

Ik mocht toen even met pauze. Krachten sparen want had het in de middag nog wel druk gekregen zo. Toen verkocht ik aan de receptie nog een scrub weer 24 pond. Het gaat goed!!! Volgende klant een rehab van 25 pond. We gaan lekker!!! En toen kwam het... Mijn hemel. De klant van klanten. Deze is echt heel bijzonder. En ik denk ook echt niet dat ik uit kan leggen op mijn blog hoe bijzonder zij is. Ze is 71 en ziet eruit als 40. Botox en weet ik veel wat. Nou ze zei zelf al; ik ben heel moeilijk en lastig en ik wil het precies zo hebben en ik wil niet te lang in de stoel zitten. OMG wat een mazzel heb ik weer. Toen mocht ik niet aan der haren trekken, mocht der make-up er niet afwassen. Grutjes grutjes grutjes. Wat een persoonlijkheid. Maaaaar ze vond het mooi en ik had het goed gedaan voor de eerste keer. Yes lucky me!! Maar nu komt ze terug bij mij... Owh... lucky mee......... Maar ze kocht wel een sunglow van 22 pond. Dus ik heb bijna 200 pond retail omgezet gister!!! Whiehoeee. Zooo happy!!!!

En dan als kers op de taart, mijn FLIGHTDETAILS!!!!!!!!! I am going home!!!!!!!! Omg zoooo happy, zooo happy!!! Het is nu gewoon officieel. Ik kan me koffer inpakken. Ik weet nu gewoon zeker dat ik ga!!! Eindelijk!!! Dus ja deze dag kan echt niet beter :P Lucky me!!! Ik ga mijn contract met een goede cruise, goede manager en een super team afsluiten!!!!!!! Wat wil een mens nog meer :)

Love you xxx

  • 15 Juni 2015 - 20:45

    Jill:

    Heerlijk om je zo enthousiast te horen wijffie. Toch een geluk bij een ongeluk dat Patrick ziek was, want zo heb jij lekker je retail gemaakt: IN ÉÉN DAG!!!! NICE!!!
    Dat ouwe lijk dat dan ook nog ineens op je stoel zit, haha, jij maakt toch ook wat mee. Je hebt wel een tevreden klant de salon uitgestuurd, dus dat is super. En dan hoor je ook nog je flightdetails, wat een heerlijke dag meissie! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Cádiz

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 111929

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: