Geen training - Reisverslag uit Dubrovnik, Kroatië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Geen training - Reisverslag uit Dubrovnik, Kroatië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Geen training

16 Juni 2015 | Kroatië, Dubrovnik

Heey guys

Weer een formal night.

Dit is de belangrijkste formal night van allemaal. Want het is zwart en wit. En ik snap echt niet waarom die belangrijk is want de captin is er niet eens bij. Maar op een of andere manier is deze formal night altijd heel druk bij ons. En ook dit keer was dat het geval. Druk druk druk. Ik liep gelukkig niet uit, maar om te zeggen dat ik blij ben met alle klanten die ik heb, neeee.... Sommige zijn echt heel aardig maar andere zijn zoooo irritant en goedkoop blegh!

Gelukkig heb ik deze avond ook weer weten te overleven :P De rest had allemaal training terwijl ik lekker op de receptie zat me eigen te vervelen. Want ik ga toch weg dus hoef ik de trainingen niet aan te horen. BINGOOO jottem dat vinden we leuk :P Soms is de nieuwe manager zo slecht nog niet, maar soms werkt ze ook wel op mijn zenuwen. OOOOHHH hee dat heb ik nog helemaal niet vertelt. Een paar dingen eigenlijk niet.

Oke laten we bij het begin beginnen. We kennen Keon allemaal nog wel toch (onze receptionist). Nou we waren een beetje aan het roddelen over haar wat zij werkt ook op onze zenuwen. Ze liegt, ze stinkt, alles is ik ik ik, noem het maar op. Dus we waren zo een beetje aan het kletsen over haar en dat heeft ze dus blijkbaar gehoord en nu vind ze ons niet meer aardig :p
Dan twee Keon heeft promotie gekregen en word nu spa manager op de queen elizabeth. Ben ik blij dat ik dat schip niet op kom!!!! Dus die vertrekt ook in Southampton maar die kan lekker lopen naar der schip. De rest van het team is daar natuurlijk heel blij mee :P

Dus ja dat zijn de nieuwtjes wel geloof ik :P De rest van de avond heb ik verder ook niks gedaan dus lekker mijn bedje in!

• 17 Juni 2015 - 13:51

Haha, super chill dat jij ze niet meer hoeft bij te wonen! RELAXEEDD!! Je moet vaker bijna van een schip afgaan ;) Nog een voordeel van weggaan: je kan over mensen roddelen terwijl ze het horen, want je ziet ze toch nooit meer terug. Handig :D