Laatste portdag - Reisverslag uit Dubrovnik, Kroatië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Laatste portdag - Reisverslag uit Dubrovnik, Kroatië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Laatste portdag

Blijf op de hoogte en volg Fleur

16 Juni 2015 | Kroatië, Dubrovnik

Heey guys

Weer een port dag.

Naja een halve, want we varen om 1 uur alweer weg. We zijn vandaag namelijk in Gibraltar. Ooowwh en wat was mijn dag boooring!! Echt verschrikkelijk. Er was echt niks te doen. Ik had nog een afspraak met mijn speciale klant. Ze word overigens steeds leuker. Omdat ze weet dat ik het kan en we nu dus gewoon lekker aan het kletsen is.

Ze is wel heel rijk hoor denk ik. Ze heeft ook een persoonlijke schoonmaakster die bij haar op de boven verdieping leeft dus ze heeft niet te klagen geloof ik ;) Ik begin der steeds leuker te vinden. Ik heb wel tijd voor der nodig maar ze is wel grappig :P

De rest van de dag was ik zoo moe!! Vanwege de party natuurlijk. Dus toen we klaar waren met werken was het voor mij zo snel mogelijk mijn bedje in!! Ik moet nog 2 dagen!! Ik ben zoo aan het aftellen en het gaat me maar veels te sloom :O Ik tel in dagen, uren :P Het kan niet snel genoeg gaan.

Love you xxx

  • 17 Juni 2015 - 13:55

    Jill:

    Fijn dat je op je laatste cruise toch nog klanten hebt die zullen blijven hangen en een band mee hebt opgebouwd. Zeker die laatste dagen kan ik me goed voorstellen dat je dag daardoor een beetje gezellig blijft. Als je aan het aftellen bent, zijn de laatste momenten het ergst ja. Gelukkig is dit allemaal verleden tijd en zit je al lekker thuis :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kroatië, Dubrovnik

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 400
Totaal aantal bezoekers 112562

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: